Help pony geen respect!?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FemkeRoosje

Re: Help pony geen respect!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:57

Ik zou idd vooral Kyno haar tips opvolgen! Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel, alleen een stuk duidelijker beschreven! (was ook even de tussen stapjes vergeten op te schrijven! :P)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 00:10

haha oke is goed en ik ga het morgen gelijk proberen! :D

J_tombobecky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 01:56

chaanttaall schreef:
bedankt voor al jullie reacties!
@ Leinearthur dit heb ik al geprobeerd, ik heb haar zelfs achteruit laten lopen wanneer ze mij weer om ver wilde lopen. helaas heeft dit ook niet geholpen ):
@millanka ik doe het met een clicker dus ze weet dat ze alleen wanneer ik click een snoepje krijgt. haha, het is ook wel logisch dat ze het voor het snoepje doet, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze zich alleen maar concentreert op dat snoepje en verder niet oplet?
@king1234 aan de Join Up begin ik liever niet. ik heb dat vaker meegemaakt en al die keren dat ik het heb gezien ging het helemaal verkeerd (ik weet dat er mensen zijn die het wel goed kunnen hoor, maar ik weet dat mij dat niet gaat lukken en dat risico loop ik liever niet).
@J_Tombobecky ik click wanneer ze het goed doet. Is het dan erg als ik het snoepje dan wel later geef?
ik denk dat ik soms ook wel eens te lief ben ja :o
de volgende keer geef ik haar gewoon een tikje (niet hard hoor) zodat ze weet dat ze dit niet meer mag doen.
hopelijk gaat dit werken.

nog meer tips?

Ja, je beloning (snoepjes) moet je gelijk geven. :j
Anders weet jou paard niet meer waarvoor hij het kreeg,
als je altijd te laat beloont gaat je paard, happen, bijten, misbruik maken etc. etc.
Dus GELIJK als het kunstje gedaan is belonen! :D
Succes

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 02:02

oke dank je!
maar ik ga dat met respect en alles zonder snoepje doen en met vd wel maar daar doe ik het met clicker dus wanneer ze het goed doet click ik meteen en daarna beloon ik haar met snoepje!