Bit of geen bit, eerlijk gezegd moet dat niet uitmaken voor een rondje om je heen draven... ik zie dit zo vaak fout gaan en het zijn eigenlijk altijd dezelfde vergissingen die gemaakt worden.
Niert leuk natuurlijk om zo 'beoordeeld' te worden ook, kun je het eens laten filmen anders? Kunnen we veel concreter wat mee doen!
Nee, dat zou je idd niet denken, ik weet alleen dat hij ontzettend afgeleid is met dat stuk metaal in zijn mond, en mogelijk is dat een oorzaak. Ik heb het nu nog niet uitgeprobeerd, maar ik ga het heel snel doen. Als ik iets niet goed doe, vind ik het prima om beoordeeld te worden als ik iets niet goed doe, maar ik heb inmiddels zoveel paarden gelongeerd, en zoveel hierover geleerd door ernaar te kijken bij anderen, door filmpjes te bekijken en clinics te volgen dat ik niet zou weten wat ik nog anders zou kunnen doen.... Filmpje maken, ja kan ik wel eens doen.
Hm dan ben ik idd benieuwd naar filmpje, mss is er idd wat anders!
lovelybelly
Geplaatst: 24-03-11 12:51
Inderdaad met de zweep richting schouden lopen, en hem dan wel voor wezen. Succes!
demi1997
Geplaatst: 03-04-11 11:49
als je weet wanneer je shetje naar binnen komt kan je daar vast op voor berijden door hem wat sneller daar te laten lopen dan kan hij zich moeilijker omdraaien of gewoon met de zweep richting zijn schouder zwiepen en je best eens een flinke tik geven anders neemt hij een loopje met je! ik weet hoe moeilijk het is ik heb zelf ook een mini shetje die naar binnen komt en dat is heel frustrerend
Doet Savanna ook, met zweep wegduwen tegen de schouder of gwn voorwaarts laten lopen. als je ziet dat ze n beetje naar binnenkijkt, dan gooi de zweep in de lucht.