Neuh
je hebt veel ervaring met paarden? meid je bent pas 14 en je wilt het wel al leren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KLfan schreef:Ik ben geen penny en haat het als jullie me zo gaan behandelen, en ja ik wil alvast research doen. Ik heb veel ervaring met paarden! ik wil namelijk absoluut niet penny overkomen!!
YelaBrenda11 schreef:Het valt me op dat er hier op bokt heel snel iemand penny wordt genoemd..
wat ik niet altijd rechtvaardig vind , ik ben nooit boos hier op bokt, maar aan dit soort dingen kan ik me ergeren . Er werk tegen mij zelfs wel eens ''penny gezegd'' toen ik mijn paard kusje wilde leren.
het gaat soms wel erg ver hoor..
KLfan schreef:ik ben 14 ja maar rijd wel paarden door en heb iets '''speciaals'' waardoor paarden mij sneller vertrouwen dan andere mensen en daarom hoe banketstaaf en penny het ook klinkt beter luisteren. voor meer info pb maar.
Cassidy schreef:YelaBrenda11 schreef:Het valt me op dat er hier op bokt heel snel iemand penny wordt genoemd..
wat ik niet altijd rechtvaardig vind , ik ben nooit boos hier op bokt, maar aan dit soort dingen kan ik me ergeren . Er werk tegen mij zelfs wel eens ''penny gezegd'' toen ik mijn paard kusje wilde leren.
het gaat soms wel erg ver hoor..
De naam "Penny" vind ik geen belediging hoor.
Wat ik belangrijk vind is veiligheid, voor ruiter en voor paard.
En voldoende verstand bij degene die met een paard omgaat om bepaalde dingen NIET te doen.
Een daarvan is het aanleren steigeren zonder goede basis.