[AR] Nieuwe statuten KNHS, hoe gaan jullie ermee om?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 00:30

lienepien610 schreef:
Wij blijven bij ons punt dat we ruimte moeten laten voor de recreant, degene die niets met de KNHS te maken wil hebben. Gevolg is wel dat zij bepaalde dingen binnen de vereniging niet (meer) kunnen of mogen. Of dit een probleem blijft, zal blijken op de extra ledenvergadering binnenkort. De statuten van de vereniging zijn bij de KNHS goedgekeurd, nu liggen ze ter controle bij een notaris.
Hoe kun je je leden nu statuten voorleggen waar je als persoon en bestuur niet achter staat? Ik wens de leden veel wijsheid.
Ik ben toch blij dat wij hen vooraf geraadpleegd hebben. Dit is namelijk een beetje het zelfde dat wat ze boven ons ook doen namelijk.

Wat wij met zijn allen willen is inspraak van onder af en een beleid waar we met zijn allen achter staan.
Om dat in goede banen te leiden moet je bij de basis beginnen. Het bestuur moet naar de leden luisteren, het mendistrict naar de verenigingen, het Menplatform naar de leden, de ledenraad naar de disciplines. In dat traject kunnen en worden heel wat fouten gemaakt, aanwijsbaar in elk onderdeel.

Ik ben toch wel heel benieuwd naar dat artikel in de Paardenkrant. Morgen maar even kijken...

Sjonniej

Re: Nieuwe statuten KNHS, hoe gaan jullie ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 14:04

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 01:09

Albert schreef:
Heb het stuk ook in de paardenkrant gelezen, maar mis de eenvoudigste optie: de KNHS ziet af van dit onzalige plan en LUISTERT naar zijn leden.
Column had ik zaterdag inmiddels ook gevonden en ik sluit me er volledig bij aan.
Dank jullie voor de attendering. ;)