[AR] [NH] Paarden en vegetariers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

klaasfeuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:09

o ow als wij ons aanpassen aan het paard (toneel spelen) en het paard vertrouwd ons, dan draagt hij ons met plesier.
Het paard is vanaf dat moment te vergelijken met een dolfijn die een bal op de neus draagt. Het paard zal er alles aan doen om in evenwicht te blijven en zal gefrustreerd zijn wanneer de ruiter eraf valt.
Dat is ook de reden waarom het rijden op evenwicht zo gemakkelijk is en waarom je het paard daarbij niets hoeft aan te leren.

ga maar eens bij iemand op de nek zitten en ga dan vooruit leunen/hangen. wedden dat die persoon onder je een stap naar voren zet, of mischien zelfs meerdere, anders zou hij/zij vallen.

dus waarom niet op een paarden rug zitten? er is toch niets mooiers?

www.natuurlijkruiterschap.nl
www.NHForum.tk

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:43

Citaat:
ga maar eens bij iemand op de nek zitten en ga dan vooruit leunen/hangen. wedden dat die persoon onder je een stap naar voren zet, of mischien zelfs meerdere, anders zou hij/zij vallen.

Verward Verward Verward Waaruit blijkt voor die persoon dan het door jou genoemde plezier ???

klaasfeuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:42

dat blijkt niet uit dit voorbeeld dit voorbeeld was alleen een voorbeeld van evenwichtsrijden. dit is noodzaak.
maar paarden dragen hun goedde verzorgers wel met plesier, mits die er geen misbruik van maken, dat kan je zien aan de paarden, ik bedoel wanneer ik in de wei kom met mijn poets spullen hoor ik een felle hinnkik en komt m,ijn paard op mij af gegallopeerd.
is dit voldoende voorbeeld van plezier?

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:21

Nou en of!