Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fiffill schreef:Ziet er leuk uit! Leuke Shet heb je ook.
Ik doe dit ook alweer bijna 8 jaar (en de pony nog langer), is erg leuk om te doen en voor mij de enige manier om m'n pony te trainen (te klein om te rijden). Zijn die wedstrijden alleen voor Shetlandpony's of niet? Zo te lezen zouden wij in klasse Zwaar zitten. Ik wist trouwens niet dat er ook echt les in werd gegeven al heb ik wel van Piet Bakker gehoord.
5wijven schreef:Leuk! Ziet er goed uit, mooie shetik kom geregeld topics van je tegen en meen je ook gezien te hebben bij shetlander promotiedag 2010! Weet jij misschien wat wedstrijden voor alleen shetlanders, naast de shetlander promotiedag?
hahahanneke schreef:Ik vind het nog steeds jammer dat ik te laat was in Hoornaar en dat je al gelopen had.
Had je toen zo graag willen zien....
Ik heb sinds kort ook les van Piet Bakker, wat een eer!
Als ik jullie zo zie hebben wij nog een lange weg te gaan, super hoor!
Bungarus schreef:Supergaaf. Hoe ben je ermee begonnen? Meteen met les, of heb je gewoon een lange teugel gekocht en wat geprobeerd?
Lijkt me echt ontzettend leuk om te doen, want ik heb niet altijd zin om te rijden met m'n pony. Is er ergens te vinden waar er instructeurs zitten? Of waar cursussen gegeven worden ofzo?