Ik wil er ook 1 maar vindt het nergens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hihi leuk hoor!
Hij heeft samen met Jauke en de bal in de bak gestaan en ik heb met Jauke wat met de bal gespeeld. Zelf doet Jauk niet zo heel veel met de bal, beetje aan frutten en likken en zo af en toe een stukje weg duwen en het voornaamste, beschermen tegen andere paarden want het is Jauke's bal! Tja, en wat is nu een leukere uitdaging voor een kleine puberhengst dan dat wat zijn older brother heeft af te pakken
Hij had al snel door hoe ontzettend leuk zo'n bal is en ja, toen was 'ie niet meer te houden!
Eerste keer dat hij erop hing was 'ie ook even geschrokken, je zag hem kijken van owh help, hoe kom ik er nu weer af?! Even zelf na laten denken en de eerste poging was meteen de juiste, gewicht opzij gooien en de bal rolde zo onder hem uit, sindsdien is dat favo onderdeel in het spel 
De hoes is wel echt een grote aanrader, mijn vorige bal van pn zonder hos was veel sneller stuk.
Net even gelezen op de website, vooral dit stukjeCitaat:Veel paarden vinden het leuk om te jagen op iets dat beweegt. Deze bal is hier geschikter voor dan de hond, kat of kip.

Heerlijk om te zien!!!