Geweldig! Ik bekijk jullie topics altijd met een grote glimlach, en deze ook weer! Wat een heerlijke vent is het toch, en jullie zijn een prachtig team!
Hij kan toch ook alles ook he ! netjes lopen, veel truc's,springen, lief zijn voor zijn baasje, en dan nog zo'n ongelooflijke uitstraling. Wat een prachtig dier, zowel qua uiterlijk als gedrag.
wat heb je toch een geweldig mooi paard, leuk filmpje knappe nibbit!
Roossssa
Geplaatst: 11-01-11 18:37
Lisaaaa
Je mag vanaf vandaag 3jaar geen filmpjes/foto's van Nibbit plaatsen omdat ik dan TE jaloers wordt Haha grapje meid, helemaal super! Binnenkort moeten we weer even afspreken en dan de dag erop moet je me echt even weer een kleine demonstratie laten zien hoor
Wat een prachtig beestje heb je daar schitterende manen ook. Ook vind ik je hoofdstel erg mooi, heel chic. Naast dat het een prachtig filmpje is zijn er nog wat dingen die me opvallen. Het lijkt alsof het bit wat te los / laag in zijn mond 'hangt'. waardoor hij af en toe wat onrustig is met zijn mond. En misschien ligt t aan mij maar ik vind m wat schraal / weinig buik ... maar misschien komt dat omdat de oude type haf gewend ben. Veel succes en plezier met verder trainen je bent goed bezig.