Dat was het ook zeker, een feel good moment. Onbeschrijvelijk Dit maakte zoveel verdriet goed
Marjo2009, bedankt voor je fijne reactie! We hebben er hard voor gewerkt en zijn er nog lang niet. Wel is dit een klein stapje in de goede richting
oudehinken
Geplaatst: 10-01-11 16:52
suus wat een top foto's.
Roxatte
Geplaatst: 10-01-11 17:17
Wat moet je dat een heerlijk gevoel hebben gegeven !!!! En het geeft je weer moed voor de toekomst met je eigen paard. Verder vind ik het een hele mooie, fleurige tweewieler, mooie combinatie zo. Misschien komen we mekaar wel tegen in Epe met de paardenvierdaagse........Heel veel succes verder en rustig aan opbouwen
Wie weet, je komt zeker langs onze weilanden (die grenzen aan die van Henk, kan niet missen )
JoyCiej007
Geplaatst: 13-01-11 23:33
Wat hééeerlijk om te zien Suzan! Hahahaha ik wist écht niet wat ik hoorde toen je me belde En wat een gave aanspanning zo in z'n totaal, die nieuwe sulky staat hem echt práchtig Nu ik nog En hopelijk kunnen we binnen niet al te lange tijd samen een heerlijke rit over de mooie Veluwe maken. Die blik in z'n ogen inderdaad op de één na laatste foto, zo ontspannen inderdaad, alsof hij het al jáaaaaaaren zo doet.
Na het ongeluk met rivaldo en hij weer beleerd was keek ik ook heel erg hoe het weer was. Noem dat een verstandige keus van je zeker als je paardje daar op reageerd, en je sulky is echt mooi!!!