[AR] Shetje voor de eerste keer met sleep er achter.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Shetje voor de eerste keer met sleep er achter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:39

Prachtig is het daar, ben een paar keer in Ydre? geweest op wintersport en nog zo'n keer of tien gewoon op zomervakantie in Zweden maar ik blijf het een prachtig land vinden, ga zeker nog eens heen, succes daar.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 19:09

L_Rivaldo schreef:
Wow in een woord wauw!!

Lopen die elanden daar wild rond of hebben jullie deze in een weide staan.

Die lopen daar gewoon los in het wild. ;)
Je hebt wel elanden parken, ook vlakbij, waar ze gehouden worden achter hekken. Alleen deze beesten horen gewoon los te lopen. :))

bigone schreef:
Prachtig is het daar, ben een paar keer in Ydre? geweest op wintersport en nog zo'n keer of tien gewoon op zomervakantie in Zweden maar ik blijf het een prachtig land vinden, ga zeker nog eens heen, succes daar.

Idre Fjäll? Daar ben ik ook regelmatig geweest! Prachtig gebied en geweldig vakantie park!

BigOne

Re: Shetje voor de eerste keer met sleep er achter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:30

Idre Fjall inderdaad, hadden daar het huisje van vrienden en gingen daar langlaufen met hun vader en familie, koffie koken op een pitje buiten en toen zagen we waar we op zaten, het dak van een jagershutje, zoveel sneeuw lag er toen. Het mooie is dat je gewoon uren kunt langlaufen zonder ook maar een mens tegen te komen en het park was ook leuk, met sauna's en zwembad enzo.