Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:JolandaS schreef:Er zijn van die paarden die heel goed weten wanneer de camera op hen gericht is. Jauke is er één van!![]()
Het was errug leuk om hem te fotograferen.Dat zijn de leuksten
Hoop dat we binnenkort weer verder kunnen (zit nu een beetje vast maar komt wel goed) en misschien dat er tegen de lente/zomer ook wel wat leuks uit te halen valt .. Jolanda, jij ziet het toevallig niet zitten om dan eens langs te komen?![]()
(ik heb geen idee vanwaar je precies moet komen hoor, trouwensmaar ik vind je foto's wel altijd super, en je hebt mijn pony al eens voor je lengs gehad, een paar keer zelfs, haha
)
Amable schreef:Dank jullie wel allemaal!!!S_uus schreef:Super mooi meid, ik kijk zo even je links van workshops enzo
Is het trouwens niet zo dat tijdens de buiging het paard niet zijn hoofd tussen de voorbenen mag doen, i.v.m eventuele evenwicht verlies? Sorry als ik het fout heb, Asra kan ook buiging (en compliment) en toen ie voor jaren geleden het voor de camera deed (was de 3de keer toen), werd ik daarop gewezen hier op bokt.
Nope, dat is het compliment. En ook dat is omstreden, je paard valt niet zomaarDesondanks zorg je er bij het compliment voor dat als je het hoofd mee naar beneden vraagt de neus voor het been blijft dat op de grond ligt.
Enneh, voor wie nog geen genoeg van deze knappe man heeft, bij ITP staan ook een aantal plaatjes[ITP] Fries en andalusier in de wei door Jolanda Scheepen