Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haarlem schreef:Helaas is de slede-sport met paarden nog niet ver ontwikkeld...
julius_juut schreef:Wij hebben ons oude houten kindersleetje achter Yngvar (Fjord) gehad maar die slee is het niet eens met een belasting van 160 kilo. Nu ben ik dus gauw een grotere aan het bouwen.
Word wel gewoon een model als de houten kinderdingen, maar dan twee of drie persoons en op een lekkere zithoogte voor volwassenen.
Flaver schreef:julius_juut schreef:Wij hebben ons oude houten kindersleetje achter Yngvar (Fjord) gehad maar die slee is het niet eens met een belasting van 160 kilo. Nu ben ik dus gauw een grotere aan het bouwen.
Word wel gewoon een model als de houten kinderdingen, maar dan twee of drie persoons en op een lekkere zithoogte voor volwassenen.
Oe daar wil ik een foto van zien
haarlem schreef:een paard met een stokmaat van boven de 1.60 zou ik niet graag zo laag in het raak veld van een stel hoeven willen zitten tenzij je graag een soort van tatoeage, van een hoefijzer op je plaat wilt maar goed leef je uit veiligheid voor alles tenslotte!! wat zeur ik nou toch
haarlem schreef:een paard met een stokmaat van boven de 1.60 zou ik niet graag zo laag in het raak veld van een stel hoeven willen zitten tenzij je graag een soort van tatoeage, van een hoefijzer op je plaat wilt maar goed leef je uit veiligheid voor alles tenslotte!! wat zeur ik nou toch