[AR] Shetlander Toos, fotoshoot in het bos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:24

Ik ben zooooo jaloers, mijn ultieme pennydroom is op een Shetlander rijden :+ Maar helaas ben ik te groot haha, inderdaad mooie foto's!

Rhine_

Re: Shetlander Toos, fotoshoot in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:26

Wat was je gewicht dan op die foto?

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 19:28

Tussen de 45 en 50 kilo.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:32

oke ik ga nl ook op een shet rijden van +- 104!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:49

pony voor de 3e keer voor de wagen en dan zo met je kindje op de bok? Ik ga met de anderen mee dat het niet echt veilig is zo, maar ja das je eigen keus.

1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:00

Pff, ik vind het lévensgevaarlijk wat je doet. Ga helemaal met patrick76 mee. Paarden/ponys blijven vluchtdieren! Ook al ''ken je haar nog zo goed''

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 08:06

Pony loopt al 3 jaar voor de wagen, maar dit is de 3e x voor mijn nieuwe wagen.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:57

Ik vind het er erg leuk en gezellig uit zien! Wat lijkt me dat leuk met je kleine te gaan rijden! Goede oplossing ook zo'n fietsstoeltje, hoef jij je geen zorgen te maken dat ze niet blijft zitten. Ik ga wel met het advies van Divine mee dat je ze in geval van nood er toch snel af kunt halen.
Jullie zijn een leuke combi, nog heel veel menplezier met de hele familie!

1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:40

Ok, dat verklaart een hoop! :) Wat heb je in je profiel ook een mooie marathonwagen! (blauwe)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:30

wat mooi zeg, prachtige combinatie, echt een heel romantisch plaatje zo in het bos.
en als dat zo'n stoeltje is als ik denk dan is het tuigje in 1 schuif/klik beweging los en heb je je dochter er zo uit.
ik vind het zo gevaarlijk niet, in een auto is nog veel linker als je het zo bekijkt, i mean auto's an sich als je een ongeluk krijgt..

wel aparte lamoen heb je, met dus lussen helemaal vooraan en dan daar de ogen door.
ik heb die ogen zegmaar achter die ijzeren gevallen die verder naar achter op de lamoen zitten.
weet alleen nog niet hoe/waar ik de broek moet vastmaken dan, nog even puzzelen.
en de ogen (ja als het zo heet hoor, gewoon de leren lussen dus aan het schoftje) doe ik zelf niet echt zo door die ijzeren dingen heen want dan duurt het zo lang om de pony voor de kar weg te krijgen als ze bijvoorbeeld bang wordt ofzo.
ik heb liever dat ik in een paar bewegingen kan uitspannen.
maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn.

prachtige shet heb je, echt een beauty!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:32

Marigold schreef:
wat mooi zeg, prachtige combinatie, echt een heel romantisch plaatje zo in het bos.
en als dat zo'n stoeltje is als ik denk dan is het tuigje in 1 schuif/klik beweging los en heb je je dochter er zo uit.
ik vind het zo gevaarlijk niet, in een auto is nog veel linker als je het zo bekijkt, i mean auto's an sich als je een ongeluk krijgt..

wel aparte lamoen heb je, met dus lussen helemaal vooraan en dan daar de ogen door.
ik heb die ogen zegmaar achter die ijzeren gevallen die verder naar achter op de lamoen zitten.
weet alleen nog niet hoe/waar ik de broek moet vastmaken dan, nog even puzzelen.
en de ogen (ja als het zo heet hoor, gewoon de leren lussen dus aan het schoftje) doe ik zelf niet echt zo door die ijzeren dingen heen want dan duurt het zo lang om de pony voor de kar weg te krijgen als ze bijvoorbeeld bang wordt ofzo.
ik heb liever dat ik in een paar bewegingen kan uitspannen.
maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn.

prachtige shet heb je, echt een beauty!

Bij een gesloten lamoen (zo heten deze lamoenen) moet je ook veiligheidslichtogen gebruiken, die heb je zo los bij paniek.
De TS heeft ergens in het oog een opening gemaakt zodat deze open is (zou de opening trouwens iets groter maken TS)

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 13:33

Ik heb geen opening gemaakt, deze zat er al toen ik de kar kocht.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:43

Mama_Rianne schreef:
Ik heb geen opening gemaakt, deze zat er al toen ik de kar kocht.

Ook goed... gaat gewoon om het feit dat er een opening in het oog zit. En mijn tip deze wat groter te maken, dit is bij panieksituaties wat handiger, kan je je lichtogen er makkelijker uit krijgen