swartbeessie schreef:In het licht van het topic misschien handig te vertellen waarom je hem wilt verkopen?
Sorry voor iedereen die me een pb heeft gestuurd... het waren er teveel om te reageren. Ik twijfelde omdat ik weinig op mijn paard rij (ongeveer 1x per week een half uurtje) en eigenlijk een zadel wil gaan kopen die nogal aan de prijs is en daar nu geen geld voor heb (en daarna ook wat meer wil gaan rijden). Mijn probleem is dat ik het lastig vind met opstappen. Ik heb geen rijbak en moet over straat en als hij iets eng vindt ben ik niet zo'n held en stap ik af, maar dan kom ik er dus niet meer op. Maar van de week zat ik weer op mijn BBP en vond ik hem geweldig en ook als ik een zadel heb is het goed om erop te blijven rijden omdat het goed is voor mijn zit (ik ontspan mijn benen beter op de BBP, vraag me af of zo ontspannen uberhaupt mogelijk is op een zadel). Ik mag nu ook in de rijbak een stukje verderop en dan kan ik via de bakrand opstappen. Ik verkoop hem dus niet... ook omdat ik merkte dat ik er eigenlijk veel minder voor krijg dan waarvoor ik hem gekocht heb (das misschien ook wel logisch) en er misschien wel spijt van krijg als ik hem verkoop.
Sorry allemaal, maar in het het licht van het topic:
Als ik opnieuw een BBP uit zou moeten kiezen zou ik zeker weten weer voor de Christ gaan. Hij zit echt heerlijk en je zit erin als een huis zo stevig.