Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
1Boefje schreef:-drukke wegen vermijden en enkel op landweggetjes
Millanka schreef:wat doen die asielszoekers op een 80 kilometerweg?
sommodore schreef:Ik denk dat er ook veel verkeerd gaat omdat mensen denken dat ze een braaf paard hebben, maar ook een braaf paard kan schrikken en dan is de menner daar niet op voorbereidt en gaat het fout. Zelf rijd ik met concourstuigpaarden heel regelmatig in het drukke verkeer , ze zijn harstikke verkeersmak, maar altijd wakker, en daardoor ben je altijd alert aan het rijden.
eueuue...die heb je bij ons nietCitaat:-drukke wegen vermijden en enkel op landweggetjes
VanHuisUit schreef:Citaat:-drukke wegen vermijden en enkel op landweggetjes
Ik heb wel zo'n hesje om 'paard in het verkeer - afstand houden', en gevarendriehoek enz. Maar met authentiek gerij heb je dat er niet op. Volgens mij helpt het trouwens ook helemaal niets, het is meer het idee dat ik denk / hoop dat ze me beter zien.
S_zanne schreef:VanHuisUit schreef:Ik heb wel zo'n hesje om 'paard in het verkeer - afstand houden', en gevarendriehoek enz. Maar met authentiek gerij heb je dat er niet op. Volgens mij helpt het trouwens ook helemaal niets, het is meer het idee dat ik denk / hoop dat ze me beter zien.
Mijn ervaring is dat met zulke hesjes de aso's nog asocialer gaan doen.
(nog harder inhalen, even extra gas geven en natuurlijk toeteren!)
S_zanne schreef:1Boefje schreef:-drukke wegen vermijden en enkel op landweggetjes
Als je aan een 80km weg woont moet je toch iets.
Bos is maar 10 min rijden maar wel 10 min over 80km met vrachtwagens, motoren, bruggen, asielzoekers die je paard MOETEN aaien
Als mensen dan achter je gaat lopen drukken en er langs vliegen met veel getoeter ben ik maar wat blij dat m'n paarden zo braaf zijn.![]()
(behalve die ene keer dus)