Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
palousa_boy schreef:Koop een jas waarin Gore-Tex verwerkt is. Dat spul is gagarandeerd waterdicht en toch goed ademend. Ik heb er een winter- en een zomerjas van en ook laarzen en schoenen waar het in zit; nooit meer nat worden! Kleding met Gore-Tex kost wat, maar dna heb je ook watvoor in de winter ben ik eigenlijk al 6 jaar opzoek naar een goede jas die en waterdicht is en nog beetje ademt en waar nog in te bewegen is.. nu heb ik op stal in de herfst en de winter 4 of 5 jassen hangen, als de ene water doorlaat, kan ik de volgende pakken, ideaal is het niet maar je blijft wel warm.
palousa_boy schreef:voor in de winter ben ik eigenlijk al 6 jaar opzoek naar een goede jas die en waterdicht is en nog beetje ademt en waar nog in te bewegen is.. nu heb ik op stal in de herfst en de winter 4 of 5 jassen hangen, als de ene water doorlaat, kan ik de volgende pakken, ideaal is het niet maar je blijft wel warm.
verder heb ik skisokken, soms 2 paar als het erg koud is, een motorbroek (superwarm en waterdicht) en van die peper duren handschoenen voor op de noordpool, aangezien ik na mn werk met de trekker of op de koets zitten ook nog iets wil kunnen vastpakken..
oja en een warme muts over mn oren en een fleece kraagje extra tot net onder mn neus
en mijn geheime wapen, de haard bij ons in de kantine haha heerlijk
verder is mijn loods verwarmd
maar daar heb je op de koets niet zoveel aan..