nou kan er in zo'n mooie vlakke baan (*jaloers*) weinig gebeuren volgens mij zonder rem...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KBTP schreef:Misschien eerst nog eens iets beter naar je eigen combinatie kijken voordat je commentaar geeft op een ander.Gelukkig dat ik niet op die theorie vertrouw dan was ik toch allang doodgebleven hier in Limbo-land!
moelly schreef:Ja, we doen alles samen.en jij kunt ook errug goed halsstrekken zie ik wel
jouke_h schreef:Ponie ruilen??
trickywonder schreef:Dankzij Dyonne.wow wat een super mooie foto's zeg!
S_zanne schreef:Ben ik ook. Meestal...Het ziet er bij jou altijd vriendelijk uit!
Ik wens je veel suc6 op de kampioenschappen!
manie schreef:Hey André!
Zie je topic nu pas!
Je hebt je duiveltje heel fijn aan de loop
Mooi om te zien dat je op trensje rijdt en zonder oogkleppen, je weet het dat zijn mijn stokpaardjes in de mensport (als mega-dressuurmuts)!
Veel succes op de kampioenschappen, ik heb er alle vertrouwen in dat je je titel met kunt behouden.
Blijf het mirakels vinden hoe je pony zich in de marathon door de hindernissen vecht en het voor je wil doen (vertel me ff hoe je dat doet, dressuur snap ik, maar marathon blijft mijn ding niet).
En dat je het dressuurmatig ook zo voor elkaar hebt dat heeft al mijn respect!!
Wal_1 schreef:Ik kan wel wat hebben hoor.Tis en blijft jammer dat op bokt gewoon mensen zitten,
die gaan zoeken om iets waar ze commentaar op te geven,
jaggie schreef:Ja, sinds dit jaar rij ik de marathon er ook mee.Chapeau dat je met een trensje en zonder oogkleppen rondrijdt, dat zie je toch niet zo heel vaak. Rijd je de samengestelde wedstrijden ook met een trensje?
Marjo2009 schreef:Dank je. Zoals de post hier onder blijft er desondanks genoeg om aan te werken.Het blijven heel fijne foto's om naar te kijken.
Mooi voorbeeld voor ons menners !
Om je paardje zo naar de ontspanning te kunnen rijden, dan moeten velen van ons nog even een poosje door oefenen !
Leerzaam om te zien ! steeds weer.
SunNDLM schreef:vraagje: bij wie train jij?
vind het eerlijk gezegd niet super (draffilmpje)..
hij mag naar mijn mening verzamelder lopen, meer van achter naar voren. en misschien geven de foto's en het filmpje een vertekend beeld maar kantelt hij zijn hoofd soms? en de aanleuning in de overgangen/tempowisselingen kan ook beter.
in de middendraf gaat hij ook sneller..
janouk schreef:Je kan af en toe ook lessen bij een instructeur (onder het zadel). Dressuur blijft dressuur. Wij lessen ook geregeld met de koets bij een gediplomeerd instructrice (onder het zadel). Haar tips en aanwijzingen moeten wij alleen vertalen naar menhulpen. Het helpt wel dat zij op Deurne ook menlessen heeft gehad, waardoor ze ons flinke sprongen vooruit kan helpen.