En daar is mijn vorige karretje die we met zweet en tranen hebben opgeknapt haha! Leuk dat je er plezier van hebt!
Ik heb je een pb terug gestuurd.
JoyCiej007
Geplaatst: 18-08-10 21:14
Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om iets af te doen aan je blijdschap en enthousiasme over je aanschaf van je nieuwe wagentje
Maar vind dat het wel 'gezegd' mag worden; immers een gewaarschuwd mens telt voor 2, tenminste dat hoop ik wel. Mennen wordt helaas gewoon vaak teveel onderschat, ook qua risico's. Het is nou eenmaal een stuk risicovoller, en áls het dan eens misgaat gaat het meestal echt goed fout. En juist daarom is het uiterst belangrijk dat de basismaterialen als kar en tuig degelijk, stevig en veilig zijn.
Ik ben ook 'klein' begonnen met een simpel recreatiewagentje, en heb sinds enkele maanden een splinternieuwe, superdeluxe marathonwagen thuis staan waar ik ongelofelijk blij mee ben. En tuurlijk kost dat heel wat centen; geld wat je er in eerste instantie in het begin niet voor uitgeeft. Maar bedenk je wel dat er voor niet al te veel geld ook genoeg leuks, stevigs en veiligs te koop is, wagens die igg qua constructie een stuk beter zijn dan dit wagentje
Nogmaals, ik wil je plezier echt niet bederven, en natuurlijk is het helemaal aan jou wat je er mee doet, maar het minst wat men dan kan doen is in iedergeval waarschuwen; niemand wordt er vrolijker van om voor de zoveelste keer een nieuwsbericht op de voorpagina van Bokt of in de krant te zien betreffende een ernstig ongeluk met een aanspanning.
Paard & Koets is overigens zeker een aanrader! Ik wilde er al jaren heen, maar telkens kwam het er niet van. Ik ben in 2009 er voor 't eerst geweest met direct een heel speciaal doel voor ogen; de orientatie op een nieuwe marathonwagen. En die staat er nu. Het is zeker niet verkeerd om eens op verkenningstocht te gaan, eens wat rond te kijken en te praten en te zien wat er zoal allemaal mogelijk is.