Wow erg goed Zou je me misschien een beetje willen uitleggen wat de goede basis is en hoe ik dingetjes kan leren? Misschien via PB?
laResidence
Geplaatst: 04-08-10 22:29
Echt indrukwekkend!
Eknowledge
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 23:10
Janedieene schreef:
Wow erg goed Zou je me misschien een beetje willen uitleggen wat de goede basis is en hoe ik dingetjes kan leren? Misschien via PB?
Bedoel je van NH? Of VD? Voor VD moet je eens kijken op de website van Eva en Hannah, staat erg veel uitleg op http://www.everyoneweb.com/NALANTA/ Als je nog vragen hebt, stel maar
Prinslover
Geplaatst: 05-08-10 10:22
Oh wat gaaf zeg ! Heb jullie nog niet eerder gezien. Ziet er ontzettend goed uit! Pet je af wat je allemaal kan met je paardje! Dat stuiteren met die bal als je op zn rug staat gaaf! Als je dood wil, moet je dat op mijn paard is doen hahaha. Geweldig knap gedaan. Ga zo door!
Bedankt! Dit is je paard het gewoon maken hoor. Als ik zelfs bij hem, dit zou doen zonder voorbereiding zou ik er ook mooi afliggen. Die vosse die je ziet, die ging in het begin 10 meter van de bal al panikeren. En nu kan ik hem er al over gooien en vlak achter haar achterhand laten vallen. Dit is echt vooral herhalen en juist handelen wanneer ze schrikken
Ja, mijn paard begint al te snurken op meters afstand als hij hem enkelt zou zien haha. Dus vind dit heel knap. Zoiets is idd herhalen en herhalen, maar de mijne is écht een ridderschijtebroek met zo'n beetje álles . Dus vind dit echt reuze knap!
Eknowledge
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-10 10:44
Bedankt! Mijn vosse ook hoor Maar vind het wel leuk, een uitdaging
Bedankt voor de site! Het was indd VH wat ik zocht, iets om te kunnen doen met m'n jaarling De stap en halthouden zonder halstertouw(volgen dus) beheerst hij al. Hij heeft er ook al lol in kan ik merken, Ook pakt hij al graag spulletjes op op commando. (ook zonder commando ) Alleen zodra ik wil dat hij achter me aan draaft, kom hij in een ietwat versnelde pas erachteraan sjokken. Beetje erg lui Weet je daar wat voor?
Ah ok Wanneer Ott zo lui is, betekend het dat hij het niet spannend vind. Dan begin in van links naar rechts te bewegen (spelen) en weg te lopen, dat stimuleert hem wel vaak.
Ziet er super uit Klaartje, goed in elkaar gezet filmpje en weer fijn om naar te kijken Ben benieuwd naar de uitslag van de wedstrijd, je houdt ons toch wel op de hoogte he?