Dat is idd altijd het nadeel in de zomer, dat dit soort leuke waterplasjes dan opdrogen! Maar wel leuk dat je 't zo dichtbij hebt...
Zidore schreef:OMG! Deze is ook echt té grappig!!!!ik pies hier echt in m'n broek hoor!!!!Je haalt me de woorden uit de mond. Mensen die in een slecht humeur zijn daar meteen vanaf!Ik zag je al op hyves voorbij komen en toen heb ik ook gereageerd, grappig dat ik je nu hier ook zie. Met meer foto's !! Echt heel gaaf!
Zidore schreef:OMG! Deze is ook echt té grappig!!!!ik pies hier echt in m'n broek hoor!!!!Ik lig vandaag voor het eerst officieel dubbel
Zidore schreef:OMG! Deze is ook echt té grappig!!!!ik pies hier echt in m'n broek hoor!!!!haha hier nog een :p geweldig die fotos!hahaha
E_Nalanta schreef:Hahah, nu ik nog eens goed kijk is hij toch bést schokkend! Haha! eigenlijk wel he Eva! maar jwz: jullie zijn GENIAAAAAL Xxx Femke
whahahaha,, jemig,, het is echt tijd voor een schone broek en een glas water hier en ik maar denken dat ik en mn pony gek zijn.jullie winnen het met vlag en wimpel.GEWELDIG
oh gosh mn vriend en mn moeder ook niet meer wanneer krijgen we een volgende reeks foto'sdit is HEEEEL goed voor je humeur