Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sees schreef:Judith_ dank je wel voor je advies. De 2e is idd al afgevallen na de verschillende verhalen.
De 1e heb ik nog in mijn hoofd. Ik heb bij Kraay gekeken bij tweewielers maar wat ik zo op het 1e gezicht kon zien, zijn dat enkelzitters. Misschien kun je die wel ombouwen maar dat wil ik wel graag dat zij dat voor mij doen.
Ik heb gezocht naar Dutch maar kan zo 123 geen Internetsite vinden, iemand een idee?
Bij HCA heb ik gekeken maar daar ben ik niet direct gecharmeerd van. Niet vanwege de kwaliteit overigens hoor. Meer het feit dat ik gewoon iets anders in mijn hoofd had.
Ik wil eigenlijk een kant en klare kar gebruiks -en onderhoudsvriendelijke kar waar ik zo mee weg kan rijden (don 't we all). Waar ik lekkere ritjes mee kan maken, alleen of met z'n 2-en. Waar ik nog eens iets op kan bevestigen (mand met eten, deken, reservespullen etc). Die vaker dan één keer in de week gebruikt kan worden en die ook een flinke afstand kan afleggen. En liefst niet één die me een rib uit mijn lijf kost (inleveren op kwaliteit en veiligheid is echter geen optie).
Voorlopig zit ik nog steeds aan de 1e te denken. Iemand nog tips? Do's and dont's?
Sees schreef:Stormpy, die ziet er goed uit!!! Maar is die geremd?
Ulyse, jij ook bedankt voor de tip.
De Cavaletti wordt het idd niet, ik wil echt een stevige kar die al dan niet regelematig gebruikt kan worden. Dan spaar ik maar wat langer door.
Keona was die Dutch ook tweezits?
Isapaardje, die van jou is ook niet geremd, toch?