We zijn nu zo veel mogelijk bezig met het trainen, en het gaat steeds stukjes beter! Ook zijn we sinds een week verhuisd naar een andere stal. Ze heeft het hier prima naar d'r zin!
Cicigirly
Geplaatst: 14-07-10 17:48
Halooo
Ziet er goed uit , super dat het weer goed gaat ! Hoop voor je dat het helemaal goed gaat komen !
Alleen zat ik even te kijken , wij hebben de paarden ook wel eens aan zo een touwtje , maar is het niet handig er een tuinslang omheen te doen , voorkomt wondjes namelijk
Edit: niet om commentaar of kritiek ofzo bedoeld , gewoon een tip.
Ik ben ook bij Rodinde geweest met mn pony. Merkte écht het verschil met rijden weer teon ik na 6 week weer mocht rijden. Gebruik haar manier van longeren trouwens nog steeds bij mn niuewe paard. Is joun paard ook behandeld met hamers?
Ziet er relaxt uit, en ik hoop dat het weer helemaal goed komt, maar ik heb even een tip wat het longeren betreft. Ik zie dat je je lichaam de hele tijd naar haar hoofd hebt gericht, maar dat is niet helemaal de bedoeling. Als je wil dat ze harder gaat moet je je lichaam naar haar kont draaien, en als je wilt dat ze langzamer gaan moet je je lichaam naar haar hoofd draaien. Ik weet niet of je al een keer los hebt gelongeerd, maar als je dit doet met alleen een touwtje in je hand, en dan die signalen uitvoert kun je heel goed zien dat dat helpt.
Het is een tip hoor, en je bent lang niet de enige die op deze manier longeert, er zijn genoeg professionele mensen die totaal verkeerd staan ten opzichte van het paard.
Ik ben vandaag ook naar rodinde geweest. Ben benieuwd naar het eind resultaat tot dus ver ben ik er over te spreken
iloveyellow
Geplaatst: 22-10-10 11:43
zo'n bijzet hebben wij ook maar jij doet het aan het halster je kun het beter aan het bit doen aan het halster heeft het geen nut eigenlijk. of mag het niet met bit ? en superveel succes en heel veel respect maar wel leuke foto'S
Xivura
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 12:00
Helaas heb ik Dolly een maand geleden moeten inslapen. 'T ging zo slecht met d'r dat ze niet meer verder kon.