orienta schreef:Dank je!Ziet er goed uit Katja!
Knap peerd is het!
_Jessie schreef:Hij pakt inderdaad heel fijn aan. Wil ook altijd lopen.ooo katja
Hij word gaaf! Hij pakt het zeker goed op zeg!
s0173957 schreef:Dat denk ik ook, je ziet er zoveel fijne paarden van en hij lijkt ook aardig zijn stempel te drukken.chique achterhandbeweging!
Johnson gaat echt bewijzen dat hij een topdekhengst is... geen twijfel over!
Birgit__ schreef:Die beentjes liepen al zo toen hij een veulen was maar gelukkig is hij het niet verleerd.Wauw!
Erg gaaf beest, en al fijn beenwerk!
marissie170 schreef:Bedankt!ziet er heeel mooi uit!
Diane_ schreef:Hij loopt inderdaad heel fijn opwaarts, ben ook erg benieuwd wat voor gevoel dat straks onder het zadel zal geven.Ziet er erg goed uit! Wat loopt hij al mooi opwaarts op sommige foto's zeg!
Berdien schreef:Ik vind hem zo ook heel volwassen ogen terwijl het op stal nog echt een puppy is.Wauw, wat beweegt hij ontzettend fijn zeg! En dat voor zo'n jong en relatief onervaren paard. Dat wordt nog wat als er wat ervaring en spierkracht bij komtHij oogt ook al heel volwassen met een lekkere body. Knap peerd heb je hoor
Nikka schreef:Thanks!Mooi sterk paard!
urselin schreef:Dank je.Wat een knapperd zeg
Ziet er echt fijn uit!
BloemBloem schreef:Dat is wel de bedoeling. Denk dat hij in het komende jaar nog enorm gaat veranderen.Heel fijn beeld Katja!
Hij wordt alleen maar knapper!
Belker schreef:Het is nu al genieten.Hee knappe Co op de foto.
Hij doet het echt fijn katja. Dat wordt straks genieten.
Hoppje schreef:Dat denk ik ookZiet er goed uit Katja, lekker los over de rug en wat een achterhand![]()
Daar ga je straks vast en zeker een heeeel fijn sportpaard aan hebben

Ben aangenaam verrast hoe makkelijk hij zakt en de rug loslaat omdat hij los altijd in een houding helemaal bovenin bleef hangen.
KarinvdM schreef:Als ik er eenmaal op kan zitten welMooi Katja, dat komt helemaal goed straks!

Sabine_Duco schreef:Dank je, ik vind het ook opvallend hoe bergop hij beweegt.Wauw wat een knap paard!
Je ziet hem echt heel mooi opwaarts lopen.
A_lette schreef:Dank jeJeetje Katja! Wat een ontzettend lekker dier heb je daar zeg! Prachtknol!
Engeltje schreef:Zal ik dan maar heel origineel dank je zeggen?Lekker origineel ben ikMaar hij is echt prachtig Katja. Echt al een hele jongen
Annash schreef:Als je ooit in de buurt bent moet je maar komen kijken of dat beeld klopt irl.Poeh, die is knap uitgegroeid zeg!
En als ik de foto's zo zie, heb ik wel een vermoeden hoe hij irl beweegt
Gulpje schreef:Swingend is inderdaad wel een omschrijving die er goed bij past.Oooeh wat een enorme knapperd wordt hij toch...en het ziet er idd uit alsof het een zeer swingende en makkelijke beweger is!
afwasborstel schreef:Ik ben ook zó vreselijk nieuwsgierig.Wooow wat een kracht al, ben benieuwd hoe die er over een jaar uitziet
Margo schreef:![]()
Top! Kan me goed voorstellen dat je hier blij van wordt!

Dat wordt ik inderdaad.
_Lorette_ schreef:Ik kan bijna niet wachten, hij moet zo'n fijn gevoel geven onder het zadel.Hij beweegt super fijn, zeg! Co is heel erg leuk.
Als je hem zo ziet, moet je wel enorme zin krijgen om er straks op te zitten, of niet?
Fortuna22 schreef:Ik was een paar weken terug ook jaloers toen ik jou in de ring zag sturen dus dan staan we weer quitte.Zo!Daar word ik nou best jaloers van!(in de positieve zin uiteraard!
)
Wàt een fijn dier, al zo in balans en omhoog willen lopen.
Ben benieuwd hoe hij straks onder het zadel is!
Kajanus schreef:Je zegt het alsof ik er iets heel engs in heb hangen. Is gewoon een kunststof stangetje met knevels eraan. Die liggen mooi stil en als ze een keer raar doen dan trek je ook nooit het bit scheef.Zo dat wordt al weer een heel brok paard je moet er toch maar eens op![]()
Maar waarom heb je zo'n bit inhangen???
Bijkomend voordeel is dat je met sturen bij die jonge paarden een beetje druk tegen het hoofd aan de buitenkant geeft waardoor ze makkelijker de hoek om gaan.
BloemBloem schreef:Je hebt helemaal gelijkKajanus schreef:Zo dat wordt al weer een heel brok paard je moet er toch maar eens op![]()
Maar waarom heb je zo'n bit inhangen???
Ik gok dat ze dit gedaan heeft, omdat dit 1 van de meest
vriendelijke bitten zijn ( kneveltrens ), kan niet door de mond
getrokken worden.