echt een superleuk filmpje! vind het einde ook heel erg leuk!
JustAshley
Geplaatst: 23-06-10 11:13
haha geweldig ! hoe hij er ook bij staat echt zo van: wat ben je aan het doen? ik heb wel wat beters te doen hoor dit is saai! Echt super leuk om te zien dat hij er echt gwn geen kik van geeft!
Geweldig zeg. Wij hebben ook zo'n bal op stal. Maar die hoeft alleen maar in het midden van de bak te liggen en mevrouw gaat hard rondjes rennen, laat staan als ik de bal op til, wat er dan gebeurd!!! Terwijl dat een hele koele kikker is die pony van mij. Oefening baart kunst, door jouw filmpje ben ik toch weer enthousiast. En het einde is echt helemaal super.
grappig ik doe met mijn fries precies het zelfde ! we voetballen ook samen dan schopt ze hem terug, onze pony ligt er alleen maar op die bijt er graag in ..
Wat een braaf paard! Mooi om te zien hoe jouw paard je vertrouwt zeg.
acera1991
Geplaatst: 23-06-10 15:27
haha wat leuk dat op het einde die bal tegen de camera aanrolt XD Maar wat een braaf paard is dat! En wat schattig dat hij een trapje tegen die bal geeft Echt super leuk! Hoe heb je hem dat aangeleerd dat ie niet bang voor de bal is??
De bal heb ik gekocht bij paardnatuurlijk.nl (of zoiets) 50.- Aan het begin vond hij de bal een beetje spannend maar hij trapte er al wel meteen tegenaan.. Verder heb ik eigenlijk altijd alles ermee kunnen doen, aan het begin vond hij de bal op z'n rug nog wel een beetje spannend maar nu kijkt hij er niet meer van op.
Hahahaha ik moest echt heel hard lachen als je die bal tegen hem aanstuiterd Hij staat er ook echt zo bij van ; wat doe je ? Het interresseert mij allemaal vrij weinig dit Geniaal.
Bedankt! Ga binnenkort ook met Nyk beginnen. Die vind de bal nog heul eng en durft er soms al tegen aan te trappen maar alsie uit 'zichzelf' beweegt staat hij 10 meter verder te briesen! Zal eens filmen als ik net met hem begin hiermee en dan hoe hij het oppakt tot het einde als hij het ook allemaal accepteert.