[AR] Wat voor vliegen mendeken hebben jullie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:34

Wel een goed idee om je deken in te spuiten, dat blijft waarschijnlijk lekker lang stinken. Als je rechtstreeks op de paarden spuit, dan verdwijnt het effect van zodra ze gaan zweten - dan moet je bij elke halte weer gaan spuiten. Een vliegendeken lijkt me dan ook een goede keuze. Binnenkort maar eens bij de zadelmaker langsgaan ;)

Modw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:12

Vorig jaar hetzelfde mendekentje als Napie gekocht en wil er nu een bijbestellen voor dubbelspan tot ik dit topic zag. Napie de site van "Hetaangespannen paard" doet het niet dat klopt Ben verder gaan zoeken en kwam dit tegen. Volgens mij van dezelfde dame die de dekentjes maakt .http://www.paardendekensopmaat.nl/deken ... maakt.html
Vanavond heb ik net een mailtje gestuurd Wacht nu maar af of het het juiste adres is. Ik vind het dekentje heel erg practisch en dankzij het advies op deze site heb ik hem ook maar bespoten met anti daas spul. Vanavond was het vreselijk

BenWlover je vroeg naar de prijs. De prijs met alle verschillende opties ( met front of hals etc) staat op de bovenstaande site in een exelbestand.