JoyCiej007 dit was mijn eerste marathon ooit, ik zal toch een keer moeten proberen.
Normaal gesproken loopt hij lekker met zijn hoofd naar beneden.
Volgens mij geef ik aan dat ik hem er juist niet heb ingetrokken, maar daarom hindernis 1 heb overgeslagen, omdat ik hem er niet in kreeg en ik niet wilde gaan trekken. Hij loopt met zijn hoofd omhoog, dat klopt, maar wel met de oren naar voren, hij was fris en enthousiast. De laatste hindernissen (waar geen foto's van zijn) liep hij al een stuk beter.
Hoe zo loop ik te snel van stapel? Ik moet het toch een keer proberen. Met oefenen gaat het goed? En ik zal niet weten waar ik moet trainen. Ik mag nu op dit landgoed oefenen en dat ga ik ook zeker nu doen, maar heb verder geen mogelijkheden.
Ik geef ook aan als die met 2 weken niet goed gaat dat ik de rest niet ga rijden.
Met oefenen gaat het goed, de dressuurwedstrijden ben ik winstpuntwaardig, door eigen fouten telkens net niet.
Ik ben er niet op aan gesproken. Ik zag een filmpje terug en daar hoorde ik het. Was ook alleen bij die hindernis. De rest zat ik er met een glimlach op en heb ik het paard beloond.
Overmatig zweepgebruik wordt ook niet uit de wedstrijd gehaald en dat is ook niet goed voor de sport. En hoe de commentator deed was ook niet erg opbeurend, helaas was je erzelf niet bij en heb je het niet met je eigen ogen kunnen zien.