xxMACYYY schreef:Misschien heb je over mijn bericht heen gelezen of niet gereageerd, maar je kunt nu ook bitloos starten.
Hoi hoi, nee hoor, ik heb het gelezen

Maar het klopt dat je nu t/m L2 (toch??) bitloos kunt starten. Toen ik dat las werd er ook iets geprikkeld bij mij

Alleen...dan heb je dus nog te maken met wedstrijden en die zijn juist een groot vraagteken voor mij. Ik ben gewoon een zenuwpees

Trouwens, het wordt nu kiezen: wel of geen wedstrijden. Het buitenseizoen begint. Ik twijfel gewoon heel erg.

Onderling bij onze vereniging starten: ja of nee....daar is het meestal drukker dan bij een officiele wedstrijd en ik vind de rust nu net zo fijn! Maarja...het is op zich weer minder gedoe omdat ik er gewoon op het paard naar toe kan.
Nu ik dankzij jullie (dank dank

Ik ben weer geprikkeld merk ik. Ik kreeg een mail met opgave voor onderlinge wedstrijd. Twijfel twijfel...

Het lijkt me een uitdaging om M1 te starten, gewoon om te kijken hoe dat is en wat het verschil is met L2.
Ik weet niet of het mag, want ik heb 7 winstpunten in L2, maar het is onderling. Ik zal het vragen.
Maar het gaat om het idee: dan ben ik gewoon gebrand om het toch te doen.
Pff lastig!! (IK ben voor mezelf lastig