wilmaaa2 schreef:Je kan de touwtjes aan het eind ook korter maken. Heb ik zelf ook gedaan. Gewoon losmaken en nieuwe knoop erin leggen op kortere lengt.
Hij moet niet korter, maar langer.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSaarSaar schreef:Maar TS, ik zie in je profiel ook een foto waar je je paard longeert met een slof, ik vind eerlijk gezegd dat hij daar veel beter loopt.
Citaat:@ts, wat me ook opvalt is dat je paard steeds naar buiten kijkt.
Wat je ook nog zou kunnen doen is de longeerlijn door de binnenste bitring halen en dan naar de zijkant van de longeersingel.
Tanjake13 schreef:Citaat:@ts, wat me ook opvalt is dat je paard steeds naar buiten kijkt.
Wat je ook nog zou kunnen doen is de longeerlijn door de binnenste bitring halen en dan naar de zijkant van de longeersingel.
Hey!
Mijn paard is links gebogen omdat hij jaren met blokkages in zijn rug heeft gelopen.
Hierdoor zijn de spieren van de linkerkant korter dan die van zijn rechterkant.
Zo ontlaste hij vroeger de pijn in zijn rug.
Deze zijn nu behandeld, maar zijn manier van lopen blijft hetzelfde.
Veel rechtsom lopen hebben ze mij verteld.
Ik heb deze manier van bevestigen al veel gezien, maar nog nooit zelf geprobeerd.
Lijkt me erg raar. Draait je paard dan niet heel de tijd naar de kant waar je het touw door de singel hebt gehaald?
Ik wil het wel eens proberen.
Groetjes,
Tanja