Ik wil de wagen zo verfen dat hij mocht ik hem verkopen nog steeds verkoopbaar is. Opzich is de wagen al helemaal af op een bandje na maar ik vind groen niet zo mooi. Rood wil ik hem liever niet want mijn andere wagen heeft al die kleur hihi het is moeilijk. Zwart heb ik nog liggen (hemelride ofzo) maar een mooie sjieke kleur blauw lijkt me ook wel wat. Hihi ik had het nog over zilver, mijn pa zegt alles kan ..
Pas wel op met die kleuren in de link gegeven. Via een beeldscherm is het nooit echt hetzelfde als dat het in het echt wordt. Ga maar eens net wat anders voor/boven/onder je beeldscherm zitten, dan is de kleur ook alweer anders. Zeker bij een plat scherm.
Ik zou het gewoon origineel houden, netjes, zodat je er inderdaad eventueel schaamteloos dressuur en vaardigheidwedstrijdjes mee zou kunnen rijden. En mocht je het willen, het zal de wagen ook weer makkelijker verkopen, zodat de koper hem niet eerst helemaal hoeft te verven.
gewoon je eige originele karretje, Bordeaux rood is zo .. normaal this wel mooi hoor maar ik heb zoveel karren gezien die Bordeaux rood zijn of donkergroen of donkerblauw
KIPxSTYLE
Geplaatst: 04-04-10 12:18
Donker blauw is moooi, en dan met rode details ofzooo,
A0M
Geplaatst: 08-04-10 12:57
gelijk hier wat ideen opgedaan, van de zomer moet mijn kar er ook aan geloven nieuwe kleurtje;) Denk dat het donkerblauw met zilver bies wordt, of beige/carmael kleur moet donkerbruine bies of andersom Wat voor soort verf gebruik je?