[AR] Pony op proef.. neus in de wind bij wegstappen / -draven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jouke_h

Re: Pony op proef.. neus in de wind bij wegstappen / -draven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 10:20

Dat is jammer. Maar ik vraag me af in hoeverre het een echt rugprobleem is. Elk paard zit wel een een keer vast en dat kan je loskrijgen door te rijden aan de hand te werken of te kraken. Bij sommigen als je langs de ruggengraat met je vingers voelt dan zakken ze zowat door hun benen omdat het echt niet goed zit en sommige vinden het niet fijn en dan is het in veel gevallen laten kraken en het is los. Maar veel succes met het zoeken!!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 17:13

Ik heb vanmiddag de pony teruggebracht en de eigenaar nog uitgebreid gesproken.

De pony heeft in het verleden een rugblessure gehad, dus dit probleem nu kwam toch niet helemaal uit de lucht vallen. Hij dacht alleen dat de pony er helemaal door was en dat hij weer goed in orde was.

Ik vind het een beetje jammer dat ik dat niet vooraf gehoord had, maar vindt het wel netjes dat hij de pony vol vertrouwen op proef meegaf en hem ook zonder problemen weer terugnam.
Hij haalt er nu zelf wel weer een DA of zo bij om naar die rug te laten kijken. Maar dat is nu aan hem, en niet meer aan mij...

JoyCiej007

Re: Pony op proef.. neus in de wind bij wegstappen / -draven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:14

Tsja, vraag is idd of je die gok wil wagen, maar als je zelf al zo zeker weet dat je daar geen behoefte aan hebt, doe je er idd goed aan hem terug te brengen; er is vast een ander leuk paardje wat precies bij je past.

Wel jammer ja, dat hij die rugblessure uit het verleden niet heeft genoemd, kan me het wel voorstellen, maar aan de andere kant zijn dat juist dingen die zich ook nog in de toekomst kunnen uiten, zoals hier dus waarschijnlijk het geval is.
Fijn in iedergeval dat het terugbrengen zonder problemen is verlopen en dat zo te horen beide partijen tevreden zijn :)