LiSSy schreef:NOGMAALS: ik vraag niet naar de ervaringen met touwen en halsters van touwhalster.tk.... maar wil weten waarvoor die string precies is...
Dat staat toch ook tussen de reacties? Callipo heeft uitleg gegeven en ik dus o.a.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiSSy schreef:het is dus duidelijk dat ik tussen de bomen het bos niet meer zie... want ik heb die reacties niet eens kunnen vinden.
callippo schreef:Hoihoi,
Ik ga hier geen topic van maken om mezelf te verdedigen ofzo, want ik weet gewoon dat mijn spullen goed zijn
Het horsemantouwtje wordt gebruikt om je carrot-stick te verlengen, om mee te rijden (aan het halster, om de hals of door de mond van het paard) maar ook voor veel andere dingen: paard laten wennen aan een 'singel' om zijn buik, kort halstertouwtje aan je halster, om je paard mee aan te tikken op zn kont tijdens het rijden (als je niet met hackamore rijdt)
Parelli zegt dat er 1001 toepassingen voor zijn...
kinglover schreef:jonge, ik ben ook niet verwent,
maar ik weet wel dat pat parelli niet voor niets 20 jaar lang bezig is geweest met het zoeken naar goede touwen.
Citaat:ik heb ook een tijd met de neppe touwen gewerkt, het lijkt even goed te gaan, maar je hebt er later echt geen profijt van,
en als het gaat om het punt dat het goedkoop is dan denk ik: goedkoop is durrkoop. ik had eerst ook de neppe materialen, en nu de echte, ben dus veel meer geld kwjt,
moet je niet ineens gaan doen of ik verwend ben,
ik ben 16 jaar en werk er hard voor, om de echte materialen te krijgen.
maar het is iedereens proces, ik vind het veel fijner om met het echte materiaal te werken, dan met het neppe, je hebt minder impact wanneer je het touw moet gaan gebruiken, eventueel de zone 4, die kun je bijna niet berijken.