Heee Silence weer in the picture Leuke poown heb je toch Sandra Longeren ziet er lekker ontspannen uit! Veel beterschap voor jou verder, en voor jouw Silence. Jullie komen er wel
Silence
Wat is Silence toch een vreselijk mooie poown. Als ik er zelf geen had zou ik hem zo willen stelen , maar dat zou ik jou niet aandoen. Je kan gewoon zien, ookal zit je er niet op , wat een team jullie zijn en watvoor een band jullie hebben
Ik vind het prachtig om te zien hoe rustig je alles weer op bouwd, menig paardeneigenaar kan daar nog wat van leren.
Ook prachtig is zijn behulpzaamheid, die foto`s zijn geniaal.
Silence
heel leuk paardje heb je! ik lees heeel vaak jullie topics door en ook ik ben een échte fan hopen dat jullie snel weer lekker volledig aan de slag kunnen!! succes
Silence
Ik vind het hartstikke goed dat je weer een nieuwe start maakt! Veel plezier en beterschap, en nog leuke tijden met je mooie paardje..
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 17:34
Dank je wel. Dat zal zeker lukken We komen steeds een stapje verder. Gelukkig kan ik ook steeds meer, dus we rijden ook weer wat vaker en volgende week Zondag hebben we ons eerste concours van dit jaar
Hee leuk Sandra, je 1e concours dit jaar! Wat rij je nou met Silence? Je hebt toch een tijdje endurance gedaan? Nu weer dressuur dus? Alvast heel veel succes!
Silence