[AR] Sulky Courbette

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:58

Alleen is de HCA éénzitter wat comfort betreft meer met een mercedes dan met een mini vergelijkbaar, hij heeft n.l. onhafhankelijk geveerde wielen en vering op de zitting.

De wagen die de TS bedoeld ken ik niet wel, wel de nieuwere shetland versie. Ik vond het een leuk beginners karretje maar niet geschikt voor regelmatig mennen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:15

Sharani schreef:
De wagen die de TS bedoeld ken ik niet wel, wel de nieuwere shetland versie. Ik vond het een leuk beginners karretje maar niet geschikt voor regelmatig mennen.

Waarom niet als ik vragen mag?? (om welke sulky gaat het precies?)

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 14:27

sonador21 schreef:
Refagreni schreef:
Een fatoenlijke sulky kost 2x zo veel dus wat verwacht je. Je krijgt waar naar je geld, zo simpel is het.

ik vind niet dat ik voor dat geld na een paar maanden: een gescheurd kussen heb, de kleur helemaal vergaan en verbleekt is, en mijn spatborden helemaal krom afgeragd en kapot zijn........voor 900! euro....

wat is volgens jou dan de normale prijs voor een sulky? en welk merk?

Heb je de kar binnen staan of buiten?
Hoe kan het dat de spatborden kapot en afgeragd zijn?

Is daar iets tussen gekomen ofzo?

Het lijjkt me dat als je er gewoon mee rijd, je spatborden niet zo uit zichzelf krom gaan toch?

Suzan_bobar

Re: Sulky Courbette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:08

Heey Wereld,

Heb jij de sulky al in elkaar zitten??

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 16:31

Suzan_bobar schreef:
Heey Wereld,

Heb jij de sulky al in elkaar zitten??

Ja hij zit zo goed als in elkaar...
heb hem nog niet gebruikt...

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:40

FOTO :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:12

Suzan_bobar schreef:
Sharani schreef:

Waarom niet als ik vragen mag?? (om welke sulky gaat het precies?)

Ik vond de vering veel te slecht, kreeg last van mijn rug. Ik had de sulky met verstelbare bomen en verbeterde wielen.

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 18:34

Sharani schreef:
Ik vond de vering veel te slecht, kreeg last van mijn rug. Ik had de sulky met verstelbare bomen en verbeterde wielen.

Heb je de Oxer of de Courbette???

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 18:35

Suzan_bobar schreef:
FOTO :D

Hij staat rechtop in de schuur.... ik kan wel een foto maken, maar hij ziet er gewoon hetzelfde uit als op de site hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 03:06

Citaat:
Heb je de kar binnen staan of buiten?
Hoe kan het dat de spatborden kapot en afgeragd zijn?

Is daar iets tussen gekomen ofzo?

Het lijjkt me dat als je er gewoon mee rijd, je spatborden niet zo uit zichzelf krom gaan toch?

Nee krom trekken doen zeanzelf niet nee, maar hij stond buiten met een zeil erover en er konden ook pony's bij. Die liepen er dan langs of schuurde hun hoofd er even tegen, (jaja ik weet het het is ook niet gemaakt als schuurpaal }:0 ) Maarja dan was het een beetje verbogen en wilde je het terug buigen gelijk een hele scheur in het materiaal....lijkt me dan toch niet echt stevig.

Over de vering was ik dan weer wel te spreken. Die was bij mij super. Ik heb ook de pirouette gehad. We hadden ze samen, en alle 2 samen dezelfde zwakheden vertonen, zowel de courbette als de pirouette... Dusja ik ben ervanaf gestapt. Een HCA zou ik nog wel graag eens willen.

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 07:52

sonador21 schreef:
Nee krom trekken doen zeanzelf niet nee, maar hij stond buiten met een zeil erover en er konden ook pony's bij. Die liepen er dan langs of schuurde hun hoofd er even tegen, (jaja ik weet het het is ook niet gemaakt als schuurpaal }:0 ) Maarja dan was het een beetje verbogen en wilde je het terug buigen gelijk een hele scheur in het materiaal....lijkt me dan toch niet echt stevig.

Tja wat wil je dan. Je moet wel een beetje zuinig zijn op je materiaal wil je het goed houden.
Je zadel laat je ook niet over een hekje hangen waar de pony's erbij kunnen.

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 16:55

viola schreef:
sonador21 schreef:

Tja wat wil je dan. Je moet wel een beetje zuinig zijn op je materiaal wil je het goed houden.
Je zadel laat je ook niet over een hekje hangen waar de pony's erbij kunnen.

nou inderdaard...

Eerst vertel je doodleuk dat het slechte karretjes zijn en zo maar stuk, maar zoals je er mee omgaat is dat ook niet raar he....

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:35

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele off-topic berichten verwijderd. Graag ontopic blijven en probeer netjes te reageren ;)