Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lady1969 schreef:Als je hier kijkt: http://www.everyoneweb.com/back2basics/
in de shop en dan de low side pull zie je een heel mooie!
Ow, en er zijn nog meer kleurtjes mogelijk als dat er op de site staan!
katia1993 schreef:pff ik wil ook een hoofdstel bestellen maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een sidepull en de kruislingse van barefoot.
Momenteel rij ik nog op een touwhalster, maar ik vind het niet zo fijn om altijd mee te rijden ;
e_horse schreef:katia1993 schreef:pff ik wil ook een hoofdstel bestellen maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een sidepull en de kruislingse van barefoot.
Momenteel rij ik nog op een touwhalster, maar ik vind het niet zo fijn om altijd mee te rijden ;
Ik vind die van Barefoot heel fijn, maar nu in de winter met die enorme baard niet zo handig..
Lady1969 schreef:Ik heb ook een combi neusriem, cognacbruin voor aan mijn western hoofdstel.
Echt prachtig hoor, mooie kwaliteit en lekker zacht voor paard zijn neussie!
WolinLotte schreef:Jazeker!! Ik ben benieuwd hoe dat gaat... met de Dually gaat het erg goed moet ik zeggen, weet niet hoe deze sidepull rijdt.. Heeft er hier iemand een Back 2 Basics Low Sidepull? De site werd er op gezet, maar ben ook wel benieuwd naar ervaringen natuurlijk
..
WolinLotte schreef:Ik heb besteld..
De Back2Basic low Sidepull.. de Combi.. dus glad leer onder, met gevlochten bovenop..
In het Choco/donkerbruin!!![]()
Met Revets (veters)..
Met 'goud'kleurige ringen.. Ik heb namelijk ook 'goud'kleurige beugels, vind dit wel warm en mooi staan bij donkerbruin.
En aan de linkerkant op de bakstuk wil ik graag de naam van mijn paard gedrukt hebben, moet vast mooi worden!!