Het schijnt allemaal NIET te mogen
Vandaag na eerst aan de lange lijnen gehad te hebben maar weer eens de wagen erachter gedaan.
De eerste 10 minuten liep ze super...niets op aan te merken...kon er goed aankomen totaal geen spanning of iets dergelijks...
Toen zette ik haar stil (diegene die achterop stond zou af stappen) en toen uit het niets begon ze ineens helemaal te stuiteren...wilde gaan liggen daarna weer kaarsrecht overeind en zo duurde het best even...
Diegene die afstapte ging naar haar hoofd om haar vast te pakken maar zelfs toen hij haar vast had bleef ze maar aan het steigeren...
Ik zag het ongeluk van een aantal weken zo weer in een flits aan me voorbij komen, en ik moet eerlijk bekennen ik was die angst dus nog niet helemaal kwijt (bleek nu)
Ik heb haar daarna uitgespannen omdat alles was verschoven en ik de durf niet meer op kon brengen om haar door te rijden.
Ik ga haar nu de komende weken alleen maar aan de longe doen en aan de lange lijnen...ikzelf zal niet meer degene zijn die het opnieuw gaat proberen maar heb al wel contact gehad met de man die dit wel wil doen.
Lieve mensen ...hoe krijg je nu weer het vertrouwen??? of zal ik er maar helemaal mee stoppen!!??