Hmm, ok .. Doet die van mij ook hoor (af en toe komt ie eens neuzen, maar als ik dan aangeef dat hij even weg moet blijven luistert hij wel braaf) maar toch ... Ofwel is het echt toeval geweest met die camera .. 2 keer ...
Wie weet! Blijft wel balen natuurlijk! Bedankt Drrrassic!
VERAx
Geplaatst: 24-01-10 19:42
Zozo, die mag zijn tanden weleens poetsen! Leuke foto's hoor!
Anoniem
Geplaatst: 24-01-10 19:44
Hannah_Menno schreef:
Wie weet! Blijft wel balen natuurlijk! Bedankt Drrrassic!
Nogal Ik zie van iedereen altijd zo superleuke foto's voorbijkomen, en ik kan zelf niks produceren .. en niet omdat mijn pony geen leuke dingen doet, maar omwille van de camera die het net niet kan volgen .. Niet leuk
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-10 20:44
VERAx schreef:
Zozo, die mag zijn tanden weleens poetsen! Leuke foto's hoor!
is het niet een 'nieuwe-en-aangeknaagde-camera' ? haha echt superleuk je kan me hier opvegen!
jij bedankt voor 't leuke topic, dat is toch een mooie om je maandagmorgen mee te beginnen
goeroe
Geplaatst: 01-02-10 09:22
Wat een geweldige foto's! Houd je er wel rekening mee dat in wortels ook heel veel suikers zitten? Als hij last van verzuurde spieren had kun je volgens mij nog beter brokjes dan wortel geven. Niet om me er mee te bemoeien hoor, maar even een tip.
Graag gedaan Maartje! Klopt, in wortels zitten suiker maar hij mocht geen eiwitten en die zitten niet in wortels maar wel in de brokjes. Hij heeft ook maar 5 wortels op ofzo.
Bedankt voor je reactie!
EngeltjeS
Geplaatst: 01-02-10 09:27
hahaha leuk paard
goeroe
Geplaatst: 01-02-10 09:28
Hannah_Menno schreef:
Klopt, in wortels zitten suiker maar hij mocht geen eiwitten en die zitten niet in wortels maar wel in de brokjes. Hij heeft ook maar 5 wortels op ofzo.
Zei de dierenarts dat? Want dan mag hij wel weer eens een bijscholingscursus volgen.
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-10 09:29
De eigenaresse (Van de dierenarts dus denk ik..)! Maar ik zal het tegen der zeggen!
jolin
Geplaatst: 01-02-10 09:30
Superleuk, geweldig! Wat een komieken zijn jullie!
Hij kan gapen en flemen op commando maar dit deed hij uit zichzelf! Ik heb het aangeleerd door het aangeboden gedrag te belonen en zodra ze het vaker gaan doen er een commando aan koppelen en tadaa, hij kan het op commando!