[AR] Thomasje mag zich ook als sledepony bewijzen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:15

Super stoer!

als ik in de buurt woonde was ik graag een keertje mee komen sleeën, lijkt me echt geweldig!

Kaisa

Re: Thomasje mag zich ook als sledepony bewijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 23:02

Het is maar goed dat je paard zwart is, anders had je hem denk ik niet meer gezien :')

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 23:34

avaluna schreef:
Super-halsstrek-oefening zo te zien!
Geweldig dat filmpje!

Ik hoop dat ook nog te kunnen doen een dezer dagen.
Helaas lukt het mij niet om de ijzers er onderuit te halen, maar goed, er ligt een flink pak en voor het erf maar bikken.
Ik ben echt benieuwd of het mij ook zo goed gaat lukken.

suikermeisje schreef:
ik heb ook gesleet (zie link in mijn onderschrift)
leuke pony, en ik oefende ook nog beetje dressuur hoor, is ook wel goed voor ze.
toch doet hij het braaf met 2 dagen binnenstaan.
dat halsstrekken is wel handig zo :P
Heb je topic gezien, erg gaaf met zo'n tonnetje.
Braaf zijn is een kwestie van training, van nature is ie dat echt niet... :P

melsh schreef:
Haha, leuk hoor! Stoer ook, dat jullie die sneeuw gewoon trotseren :)
Tuurlijk, we zijn geen watjes... :Y)

Echwel schreef:
:D :D :D ik blijf sleeen met paarden geweldig vinden....
Er is weinig met paarden wat ik niet leuk vind. 8-)

ifever schreef:
en stiekem kon je de dressuur niet laten he ;)
Ja, dat hoort bij het consequent zijn.

XLeandrosX schreef:
Ohhhhh, ik ben jaloers, wil ook sneeuw!!! Hier in het zuiden van Frankrijk heeft het maar 1 dag gesneeuwd en dat was al heel snel verdwenen. Lijkt me zo leuk om met je paardjes te doen. Ik heb twee welshjes die het ook geweldig zouden kunnen.
Het laatste stukje dat ze met haar neus zo door de sneeuw gaat is echt leuk om te zien, erg grappig.
In de Pyreneeën zal toch wel sneeuw liggen? :D

josie schreef:
Je bent wel een echte doorzetter om met dat weer te gaan sleeen! :D
Pony doet het echt netjes, idd wel super halsstrekken of was hij stiekem aan het sneeuwschuiven voor zichzelf?
Was de hond ook moe na die tijd, moet haast wel na al dat geren en geploeter door de sneeuw om je/jullie bij te houden........
Veel plezier nog! (:)
Hondje vindt het geweldig maar zou toch liever op schoot zitten. Maar hij was wel braaf na afloop.

Buxy schreef:
Leuke foto's zo te zien vind thomas het niet zo erg dat hij met dit weer toch nog aan het werk moet ;)
nee, hij vond het prima.

Lante schreef:
Het ziet er erg leuk uit, toch nog eens een echte arreslee van MP halen hoor, je hebt er een hele leuke pony voor!
Weet je wel hoe duur die krengen zijn? Maar wie weet als het vaker blijft sneeuwen...

Nouvel schreef:
als ik in de buurt woonde was ik graag een keertje mee komen sleeën, lijkt me echt geweldig!
Dan ga je morgen maar even bij je familie op bezoek. Dan ben je dicht bij... :+

Kaisa schreef:
Het is maar goed dat je paard zwart is, anders had je hem denk ik niet meer gezien :')
Had eigenlijk wel een skibril nodig voor de sneeuw die in mijn ogen waaide... ;(

marrianne

Re: Thomasje mag zich ook als sledepony bewijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:45

nou mijn complimenten weer hoor! het ziet er uiteraard weer netjes uit, ik train ik ook altijd gewoon de dressuur, als zal dat niet met de slee zijn aangezien die van mij daar niet van gecharmeerd zijn.