Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kakkie schreef:Ik gebruik die handschoenen van equiplus. Ik vind ze super, ondanks dat de kleinste maat nog te groot is voor mij. In het begin zijn ze stug maar door ze te gebruiken worden ze soepel. Natuurlijk is het het fijnste zonder handschoenen, maar bij koud weer zijn die handschoenen nog altijd beter dan bevroren vingers, want dan voel je helemaal niets meer. Voor mij is het een uitkomst!
Lalidan schreef:Is het ook zo dat je handen beter warm blijven door je jas? Of zou je eigenlijk ook de verwarmde handschoenen nog moeten hebben?? Denk je dat het nog veel scheelt, de jas of de bodywarmer?
Overigens blijken mijn handwarmers inderdaad gewoon "gereset" te kunnen worden, dus ik loop nu steeds met een stuk of 10 van die dingen rond te slepen
Lalidan schreef:Oké, ik ben helemaal klaar met de kou. Werkelijk alles doet me pijn. Ik ga een bodywarmer bestellen.
@boeflover, heb jij de jas of de bodywarmer? En wat voor batterijen zitten er eigenlijk bij? Of moet je die los bestellen? Ik zit eigenlijk te denken aan model rider, zodat je die gewoon lekker onder je trui aan kan doen. Maar kan geen info vinden over batterijen of wat dan ook....