Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Maar verder als ik jou nu goed begrijp is een touw halster er voor om scherp in te werken en dus te straffen.. Dat vind ik persoonlijk niet echt natural (ik weet niet of je een natural ben maar aangezien veel natural's met touw halsters werken neem ik dat dus maar even aan)
Puchje schreef:Anoniem schreef:Maar verder als ik jou nu goed begrijp is een touw halster er voor om scherp in te werken en dus te straffen.. Dat vind ik persoonlijk niet echt natural (ik weet niet of je een natural ben maar aangezien veel natural's met touw halsters werken neem ik dat dus maar even aan)
Knap hey, dat jij dat begrijpt uit die weinige woordjes tekst die ik typte.
Nou.. nee... absoluut niet om te straffen, whaha, wat een goei![]()
En ik ben ook geen natural, maar geef al wel geruime tijd NH-lessen
xmarliez schreef:Zijn we ook, alleen moet iemand die er geen verstand van heeft niet zomaar wat gaan rond roepen. Je moet wel weten waar je over praat voordat een conclusie trekt.
Citaat:Beetje ver gezocht.. In eerste instantie is een touwhalster bedoeld om subtielere signalen door te geven aan je paard, kleiner te kunnen werken en goed met het halster (en je paard) omgaan.
Als je als een halve gek aan het touw gaat lopen trekken dan kan hij inderdaad scherp inwerken.. maar dat is ook bij een nylon halster.. Beetje een apart antwoord dus, en negativiteit over naturals verspreiden .
Action is helemaal prut touw.
Anoniem schreef:Maar verder als ik jou nu goed begrijp is een touw halster er voor om scherp in te werken en dus te straffen.. Dat vind ik persoonlijk niet echt natural (ik weet niet of je een natural ben maar aangezien veel natural's met touw halsters werken neem ik dat dus maar even aan)
xmarliez schreef:bitloos heeft niks met natural te maken............. Maar werd hier om jouw mening gevraagt wat betreft naturals?? Nee, waarom doe je dat dan wel?? Het gaat hier over touwhalsters en jij geeft je mening over ons (de naturals) zonder dat iemand je er om vroeg... beetje kansloos.
Anoniem schreef:En idd de functie van een touw halster weet ik niet precies.. want ik gebruik die dingen niet... nergens voor nodig...
Maar verder als ik jou nu goed begrijp is een touw halster er voor om scherp in te werken en dus te straffen.. Dat vind ik persoonlijk niet echt natural (ik weet niet of je een natural ben maar aangezien veel natural's met touw halsters werken neem ik dat dus maar even aan)
xmarliez schreef:Het staat volkomen los van elkaar![]()
en dat veel naturals bitloos rijden wil niet zeggen dat bitloos direct natural is??
Puchje schreef:Sorry Minou.
Ik denk dat de beste oplossing is, om een touw bijv. van de Action te kopen en dan lekker te gaan freubelen. Maar als je het ook daadwerkelijk wilt gebruiken is het misschien goed om er ergens eentje te bestellen (wij verkopen ze bijvoorbeeld voor 7.50)