Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Waratje schreef:sanne83 schreef:waarom zou je door de levels moeten gaan? Waarom zou je beoordelingen moeten halen? Dat hoeft toch allemaal niet
@xmarliesz gaf aan dat je het pas saai mocht noemen voor je paard als je overal level 4 in was. Level 4 haal je alleen maar als je braaf je beoordelingen haalt. Want tenslotte gelooft niemand je als je zelf zegt dat je alles op level 4 niveau kunt als je niet voor beoordelingen gaat![]()
wimmus schreef:Waratje, volgens mij heb je weinig van Parelli begrepen als je het als kunstjes en hulpmiddelen beschouwt.
sanne83 schreef:Ik neem aan dat ze bedoelde dat er genoeg te doen is om het niet saai te laten wordenWaarom zou je perse voor de beoordelingen moeten gaan? Zoveel mensen die dressuurrijden zonder wedstrijden te willen rijden.
Ik had zelf helemaal nooit iets met beoordelingen en heb ook nooit les gehad van een parelli-instructeur. Toch heb ik laatst m'n level 3 ingestuurd (omdat het gratis was) en gewoon gehaald. Het gaat om de kunde die je laat zien, niet om de oefeningen
het staat volkomen los van elkaar, sommige mensen willen graag een bepaald doel hebben om naartoe te werken, sommige mensen niet.