Mooi touwhalster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Re: Mooi touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:45

Het touw wat meestal gebruikt wordt voor touwhalsters is zeiltouw van 6mm dikte.

WolinLotte

Re: Mooi touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 00:47

Ik vind 85 euro best veel geld voor een touwhalster ;) . Zoals Bojangles het heeft gemaakt vind ik ook wel echt gigagaaf!! Ik ga zelf het halster knopen (nouja.. eerst maar even goed bestuderen hoe het moet :o ) en dan zeg iets van een klosje haar of een klosje veren aan het halster met een stoer leertje ofso :) .
Ik wil niet zo'n enorm dun touwhalster, een beetje zoals de dikte van het halster van Bojangles, dus ik ga vandeweek eens even touw shoppen :) .

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 10:40

85 euro is inderdaad wel veel voor een touwhalster, maarja wat betalen sommige mensen voor een goed hoofdstel... ook 200 euro soms :+

Maar hoe noem je dat zeiltouw dan? je hebt schotentouw... vallentouw... weet ik het allemaal...

heijstek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:15

mirkip schreef:
offtopic:
is dit touw geschikt om te gebruiken voor een touwhalster?
http://www.touwbestellen.nl/cgi/shop.cg ... ag=p000389

waar halen jullie 't touw vandaan?

Die van lucky leather zijn ook mooi zeg!

je kunt bij mij touw per meter kopen. met gevlochten mantel en kern. dus al zwaarder touw dan die van touwbestellen.nl
en ik heb speciaal touw voor professionele touwhalsters. maar deze is ietsje duurder en alleen in het zwart.
de gekleurde zijn 1 euro per meter.
dus voor interesse hoor k t wel.