[AR] shet die vrij snel struikeld, wel of niet voor de kar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 17:16

dat ze teveel afgeleid is met aan de hand lopen klopt wel, loopt de hele tijd speels naar mijn been of hand of het touw te happen :+

ik denk dat ik idd maar gewoon eens ergens begin, lange lijnen lijkt me erg leuk om te doen.
op de foto's in mijn onderschrift kan je wel zien dat ze best heel goed kan crossen en rennen en gek doen,
soms loopt ze gewoon echt goed, maar soms ook ineens weer zo raar met de achterbenen.
bewegen (doet ze nu veel uit zichzelf op de grote wei, en door het koudere weer) is dus wel belangrijk, blijft ze mooi los van!

Maaik

Re: shet die vrij snel struikeld, wel of niet voor de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:51

Mijn pony struikelde voorheen ook regelmatig, aangezien 'ie schots en scheef op zn benen staat. Dit heeft de hoefsmid behoorlijk kunnen corrigeren met ijzers waardoor hij nu amper tot niet struikelt. Dus misschien bij jouw hoefsmid verder kunnen informeren over zijn/haar stand van de benen? Of hij daar verandering in kan brengen.

Daarnaast denk ik ook dat het meer goed dan kwaad zal doen, maar dat is al een aantal keer gezegd. Dus daar ga ik verder niet op in.