Wat gaaf zeg en ook nog eens met je eigen paard!! Gefeliciteerd met jullie huwelijk en zo te zien is het een onvergetelijke dag geworden......... Knap dat je je jurk wist schoon te houden, dat zou mij vast en zeker niet gelukt zijn (ook al was het maar voor de foto's)
Wauw gefeliciteerd, mijn grote wens was ook altijd mijn eigen paardje voor de koets. Wij zijn 2 jaar terug getrouwd en mijn fries heeft de koets getrokken.
Dat is echt een superbegin van je huwelijk! Gefeliciteerd! leuk dat je zelf in je witte jurk aan het optuigen bent. En die zonnebloemen zijn ook helemaal hip!
Het was echt een topdag hoor Vanessa! Gracia en Jim hebben het zo goed gedaan samen. Mooie witte beentjes hebben ze
Die ene foto is zo geweldig! Echt een prachtig tweespan zijn ze samen. En Stefan zit ook helemaal te stralen, dat is ook zo leuk om te zien.
Ik kom binnenkort nog even een keer foto's kijken!
intercity3
Geplaatst: 19-11-09 01:40
Je hebt veel lef dat je in je trouwjurk je paardje optuigt! Maar super vet dat je het hebt gedaan, hier kan je nog jaren naar terugkijken als "de dag", met je paard erbij!
pitbullgup
Geplaatst: 19-11-09 16:16
Wat gaaf zeg!top moment... volgend jaar ga ik ook trouwen maar laat me wel rijden door de eigenaar van m'n vz-paardjes