[AR] welke handschoenen voor mennen in de winter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

demenner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:49

Er zijn verschillende typen elektrisch verwarmde handschoenen te koop, leer en kunststof, overhandschoenen en binnenhandschoenen. De systemen werken op zwakstroom, draadloos, op AA of Lithium (oplaadbare) batterijen, dus veilig ook in de regen. Even Googlen op 'verwarmde handschoenen'......

josie

Re: welke handschoenen voor mennen in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:03

Ik vond ze echt te dik, die verwarmde handschoenen, kon mijn vingers niet eens buigen, had niet te maken met het feit dat het nog soepel moest worden of zo iets dergelijks, die ik gepast had waren van Equiplus. (http://www.equiplus.nl/kleding_handschoenen.html)

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:03

Isapaardje schreef:
hebrino schreef:
voor koude voeten werken laars-sokjes ook goed(te halen bij boerenbond oid)
Vandaag gekocht ... zal mij benieuwen of het werkt.
Enige nadeel is; ik kan ze niet aan in mijn thermolaarzen, maar wel in de (gevoerde) werkschoenen.
Dat ga ik morgen uitproberen op de kar 8-)

Geen koude voeten gehad vanmiddag op de kar +:)+
Het was niet zo enorm koud vanmiddag, maar toch zou ik normaal al koude tenen gehad hebben.

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:17

super! +:)+ (fijn he, warme voeten :) nou nog warme handen en we kunnen vrolijk de winter door 8-) )

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 23:03

Ik heb hele fijne handschoenen. Ze heten MacWet. Ik vind ze heerlijk warm. Ze hebben ook een hele fijne antisliplaag en zijn aan de bovenzijde wat dikker.

equinehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:46

Neopreen duikershandschoenen, bij de decathlon. Voor weinig geld. Goede grip en warm, soepel, niet duur.... *D

Ynskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:24

Als ik met mijn vader mee ga op de kar ( midden in de winter ) , dan doe ik gewoon winterhandschoenen aan.
Mijn vader heeft voor deze winter, verwarmde menhandschoenen gekocht ( watje :o ) met een oplaadbare accu :+

Isapaardje

Re: welke handschoenen voor mennen in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 10:52

Als bijrijder heb je het voordeel dat je nog een keer je handen in je zakken kunt steken.
Maar heb wel ontdekt dat ik halverwege de rit, als ik fanatiek aan het rijden ben (en dus meer met mijn handen doe), minder snel koude vingers/handen heb dan wanneer ik aan het uitstappen ben :D