Ik zal me dit keer netjes inhouden

Knap hoor, dat Rydar kan liggen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Alles is maar hel relatief en zeker in de VD,
ik vind het heel grappig dat Rydar het kan, maar vind het altijd zo jammer dat je enthousiaste reacties van Bokkers verwacht terwijl jij het andersom niet kan opbrengen.
Saar schreef:
Enne over dat vertrouwen....een paard wil helemaal geen baas zijn. Maar is wel van mening dat er iemand de baas moet zijn. Dus als jij dat niet bent, dan neemt hij die taak wel op zich.
Saar"]
Niemand zegt hier dat je niet je eigen mening mag geven
[/quote]
Een forum is juist bedoeld om je mening te geven. Probleem is alleen dat mensen je ondertoon niet horen en dan kan het soms wat harder overkomen als bedoeld is.
[quote="Debo schreef:Oke kunnen we dan nu eindelijk eens lief en aardig tegen elkaar gaan doen??
deedee19"]
[quote="Debo schreef:Oke kunnen we dan nu eindelijk eens lief en aardig tegen elkaar gaan doen??
Citaat:Ben ik niet met je eens... Sommige paarden zorgen er wel voor dat ze "de baas" zijn.. Kuddegedrag?
Citaat:Onze "relatie" was grotendeels een soort van 2 hengsten met 1 kudde gedrag.. knokken dus..
Citaat:Nu heb ik hem eindelijk zo ver dat ik gewonnen heb... Weer het "kudde" verhaal.. als 1 hengst de ander op de grond krijgt.. is het duidelijk wie de baas is.