[AR] [VD]Rydar kan liggen !!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:14

Geen idee Pinky_girl, een combi van factoren zullen we maar zeggen Knipoog
Ik zal me dit keer netjes inhouden Lachen Ik ga wat commentaar betreft met de rest mee.
Knap hoor, dat Rydar kan liggen.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:21

Berdientje"]
[quote="Debo"]Goh........ origineel .........
[/quote]

[quote="Debo schreef:
t valt me op dat als ik ry iets leer dat dan meteen alles na gedaan word... vandaar....

Zullen we dat nu tegen jouw gaan zeggen?
[/quote]

Dat heeft Marieke al gedaan hoor Knipoog

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:26

Sjuimpje schreef:
Alles is maar hel relatief en zeker in de VD,
ik vind het heel grappig dat Rydar het kan, maar vind het altijd zo jammer dat je enthousiaste reacties van Bokkers verwacht terwijl jij het andersom niet kan opbrengen.

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Maar blijf zeker trots op jezelf en je paard. Het zou voor jou niet belangrijk moeten zijn wat anderen er van vinden. Het gaat erom dat je lol hebt samen. Maar bedenk dat dat ook voor anderen hier op bokt geldt. Die vinden het ook leuker om op een positieve manier antwoord (eventueel kritiek) te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:31

Oke prima ik wil best "aardige" dingen zeggen wat ik ook vaak doe maar dat doet niemand.. Ik vind het alleen jammer dat jullie mij verkerd opvatten maar daar zal ik niet weer over beginnen.. Ik ben gewoon trots prima toch?? Ik zal geen waarschuwingen meer geven en zal alleen nog aardige reaties plaatsen .. Ik vind sommige dingen gewoon zwaar overandwoord maarja daar zal ik niet meer over beginnen.. Oke kunnen we dan nu eindelijk eens lief en aardig tegen elkaar gaan doen??

Oke weer ff ontoppic:

heb net weer even geoeffend en heb Rydar 2 x laten liggen en ZITTEN!! zo gaaf!! Hij si zo lief Lovers Zitten heeft ie dus ook al door.. erg gaaf!! Echt zo snel mogelijk foto's!!

wat betreft het vertrouwen wat er door iemand omhooggegoid werd , vertrouwen hebben we inelkaar , maar ieder paard heeft toch dat ie "de baas' wil zijn over zijn eigen baas hoe goed je elkaar ook vertrouwd.. Ik ben blij dat Ik nu eindelijk 100% de baas ben dan word het vertrouwen alleen nog maar groter

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:48

Niemand zegt hier dat je niet je eigen mening mag geven. Dus je kan het best zeggen als je het niet met iemand eens bent. Ook als je vindt dat iemand onverantwoord bezig is, maar probeer het dan te onderbouwen waarom je dat vindt. En hou het vriendelijk, je kan best kritiek op iemand hebben en het tegelijkertijd een heel aardig persoon vinden (en andersom). Haha!

Enne over dat vertrouwen....een paard wil helemaal geen baas zijn. Maar is wel van mening dat er iemand de baas moet zijn. Dus als jij dat niet bent, dan neemt hij die taak wel op zich.

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:11

Goed hoor meis Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:12

Saar schreef:

Enne over dat vertrouwen....een paard wil helemaal geen baas zijn. Maar is wel van mening dat er iemand de baas moet zijn. Dus als jij dat niet bent, dan neemt hij die taak wel op zich.

Ben ik niet met je eens... Sommige paarden zorgen er wel voor dat ze "de baas" zijn.. Kuddegedrag? Rydar in iedergeval wel.. Onze "relatie" was grotendeels een soort van 2 hengsten met 1 kudde gedrag.. knokken dus.. Nu heb ik hem eindelijk zo ver dat ik gewonnen heb... Weer het "kudde" verhaal.. als 1 hengst de ander op de grond krijgt.. is het duidelijk wie de baas is. Ry en ik hebben een speciale band maar dit zat nou net nog even in de weg.. nu weet hij gewoon dat ik de baas ben en kan onze bant alleen nog maar groter worden..

Nou niet denken dat ik hem met grof gewelt de grond op geslagen heb nee.. ik heb het "volgens de regeltjes" gedaan rustig en met respect... Zonder welke dwang dan ook...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:29

Saar"]
Niemand zegt hier dat je niet je eigen mening mag geven
[/quote]

Een forum is juist bedoeld om je mening te geven. Probleem is alleen dat mensen je ondertoon niet horen en dan kan het soms wat harder overkomen als bedoeld is.

[quote="Debo schreef:
Oke kunnen we dan nu eindelijk eens lief en aardig tegen elkaar gaan doen??

Ik hoop echt dat dat nou eens gebeurd want zo'n beetje al jouw toppics eindigen in slotjes en ik denk dat iedereen zijn mening nou wel gegeven heeft (heel begrijpelijk meningen overigens)

En verder Debo...ik vind het erg knap dat Rydar dat nu kan (en dat vind ik van alle paardjes die vrijheidsdressuur kunnen want het is zeker niet makkelijk)

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:11

deedee19"]
[quote="Debo schreef:
Oke kunnen we dan nu eindelijk eens lief en aardig tegen elkaar gaan doen??

Ik hoop echt dat dat nou eens gebeurd want zo'n beetje al jouw toppics eindigen in slotjes en ik denk dat iedereen zijn mening nou wel gegeven heeft (heel begrijpelijk meningen overigens)

En verder Debo...ik vind het erg knap dat Rydar dat nu kan (en dat vind ik van alle paardjes die vrijheidsdressuur kunnen want het is zeker niet makkelijk)
[/quote]

Mee eens

Maaruh Debo, ik ben wel benieuwd wat voor comando je geeft om ry te laten liggen?? Knipoog

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:42

he debo zal ik maar eens de paaarden krant op je af sturen? die zijn gek op dit soort kunstjes/geintjes met een paard/fjord.

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:10

Citaat:
Ben ik niet met je eens... Sommige paarden zorgen er wel voor dat ze "de baas" zijn.. Kuddegedrag?

Dat ze veel uitproberen is idd wel waar, maar een paard vind het altijd fijn om een baas te hebben (dan hoeft ie namelijk zelf een stuk minder op te letten) En als je zelf geen goede baas bent (kan aan hele kleine dingen liggen natuurlijk) dan zal hij het wel van je overnemen.

Citaat:
Onze "relatie" was grotendeels een soort van 2 hengsten met 1 kudde gedrag.. knokken dus..

Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat één kudde soms wordt gerund door twee (of meer hengsten) en deze leven dan vreedzaam naast elkaar.

Citaat:
Nu heb ik hem eindelijk zo ver dat ik gewonnen heb... Weer het "kudde" verhaal.. als 1 hengst de ander op de grond krijgt.. is het duidelijk wie de baas is.

In het wild komt het maar zelden tot een gevecht waarbij de dieren elkaar daadwerkelijk verwonden. Ze houden eerder een "wie kan het hoogste torentje poepen" wedstrijdje. Laat staan dat de één de ander op de grond worsteld. Dat het blijkt de een goede band met je paard hebt als je het voor mekaar krijgt dat ie op commando gaat liggen is zeker waar. Want hij geeft zich toch maar eventjes over aan een roofdier en is daarbij ook nog eens helemaal weerloos.
Ik wil je hierbij dan ook van harte feliciteren met het behaalde resultaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:27

Scherps schreef:
he debo zal ik maar eens de paaarden krant op je af sturen? die zijn gek op dit soort kunstjes/geintjes met een paard/fjord.

haha ja is goed kom maar op Haha!

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:09

Leuk dat ie kan liggen!

(ik ben ook al een tijd met luna bezig,dus als het lukt graag niet zeggen dat ik het nadoe!!!)

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:27

Vickey kan trouwens ook liggen Knipoog Maar dat is weer off-topic

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:35

Op commando cker Evy? Schijnheilig
Dan kan Frieda 't ook Tong uitsteken

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:03

Neej echt waar! Dan zeg ik "Lig" en dan gaat ze liggen! Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:05

Omdat ze toevallig altijd gaat liggen als ze de bak in gaat? Schijnheilig
Ik meen me iets te herinneren van een telefoongesprek Tong uitsteken

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:08

Ssst, verknal het nou niet Knipoog
Maar dat kan je toch ook op commando noemen? Ze doet het alleen op een bepaald tijdstip, maar wel als ik het zeg Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:09

Ik zeg al niks meer Lips are sealed
Zal 't zaterdag wel ff testen Knipoog

*Zullen we trouwens kappen met dit topic te verkl*ten? *LOL**

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:16

hmmm, nou vooruit dan maar Knipoog
tot zaterdag!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:22

Daaaaag

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:56

On topic dames!!! *wendy wijst met bestraffend vingertje* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:00

foto's bij ITP

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:14

Gaat weer lekker hè, met dat topic Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:32

Evy schreef:
Gaat weer lekker hè, met dat topic Haha!

doet toch eens normaal, als je hier niet zo offtopic gaat, hoeft dat ook helemaal niet!
je mening geven ok, maar dit is echt een topic verzieken Boos!