"The Painted Ponies" Demo VD op Het Westernevent 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 08:29

Bedankt voor je reactie :D
Ja dat is inderdaad waar.
Het ver uit elkaar staan had als reden omdat de paarden nog erg aan elkaar moeten wennen wanneer we samen bezig zijn. Wij werken nog niet zolang samen met elkaar. Indy vergt nogal soms de aandacht en wil graag in het middelpunt staan, waardoor ze Nani nog wel eens weg wil sturen. We hopen in de toekomst zo goed te kunnen trainen dat we ze samen ook los kunnen doen in de show.

Het afwisselend dingen laten zien was ook bedoeld om het voor het publiek wat interessant te houden, soms moet je meer als 2x de demo laten zien en zo blijft het voor een zelfde persoon leuk om nog een keer te kijken.
Maar je hebt gelijk dat het misschien wat meer in elkaar over mocht vloeien, het blijft lastig hoor, maar we nemen je tip mee in een volgende show :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 08:33

Leuk dat je genoten hebt van onze show! :j
Voor een 1e keer ging het niet slecht vonden wij zelf en klopt dat we wat ver uit elkaar stonden.
Daar gaan we aan werken! :)
Zoals Bojangles ook zegt moeten de paarden nog wat aan elkaar wennen en mijn paard en ik hadden dit nog nooit eerder gedaan. :P
Maar opbouwende kritiek is altijd welkom, dan weten wat we kunnen verbeteren!

Bojangles

Re: "The Painted Ponies" Demo VD op Het Westernevent 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 10:35

Dit weekend hebben we weer een demo, dus ben erg benieuwd!

utelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:17

wat knap zeg !
ook leuk gedaan met dat verf op de paarden!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 17:28

Dank je utelle, we zijn inmiddels overgestapt op krijt, die vingerverf voor peuters en kleuters van de Hema, is niet zo uitwasbaar als er op staat!! :P Leuk als je kind het in zijn blonde haar smeert, het is een heel gedoe.
Het krijt is ook makkelijker en meer poeder, dat gaat er met wat water ook zo weer af :)

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:25

Bojangles, wat een geweldige foto 's . Ik vraag me af of je op Rosworld ook kennis hebt gemaakt met Bojo , appaloosa doe daar volgens mij nog steeds woont ... das nl Mr. Bojangles !