Hey..!! 'groepsgenootje' Jouwe deed alles echt super stoer he?! Volgende keer deel 2 inderdaad.. Ik doe in elk geval mee denk ik, als die voldoende uitdaging gaat bieden
Leuke foto met die jackpotballon
renske_13
Geplaatst: 13-10-09 16:18
Zijn die trainingen voor iedereen?? Dus ook voor een pony die nog wel eens wat dingen behoorlijk eng vind? Ik zie die van mijn het namelijk niet zo snel zo goed doen als die van jou!
Hier heb ik ook schriktraining bij gehad.. ze werken ook samen met www.bomproefpaard.nl ik ken die mensen van bomproef paard ook.. wij waren 1 van de eersten die toen die nieuwe mensen ik mochten werken was erg leuk.. Maar bij jullie hadden ze wel veel meer atributen.
Ik vind dat ze heel fijn werken je mag niet alles in 1x doen ze bouwen alles rustig op van makkelijk tot steeds moeilijker.
supertammy
Geplaatst: 13-10-09 17:56
Wat een leuke foto's zeg! Het geeft mij wel moed, als jij zegt dat Bonny altijd kijkerig is en dit gewoon zo doet! Ik heb binnenkort ook schriktraining en die van mij kan soms ook erg spookerig doen. haha..!
Braaf paardje! Met mijn oude verzorgpony zou t wel kunnen.. Die is al wat ouder.. Maar met me vz pony nu niet! Is dat leuk om te doen? En niet zo voorbij?