ik wou net zeggen dat ik 2 kleuren in een tuig veel te druk vind. tenzij 1 van de kleuren exact de kleur van het paard is. bijvoorbeel een zwart met rood onderlegd tuig op een zwarte fries.
Hahahaha, tja, smaken verschillen nu eenmaal he?! Maar ik denk dat Londen juist mooi zal staan, omdat het een beetje dezelfde tinten heeft als het paardje; niet te contrasterend, zeg maar.
check maar eens het profiel van bokker sjaad. Zij rijdt dressuur met een perlino en heeft bruin tuig: prachtig!
Jibbel
Geplaatst: 08-10-09 09:33
Nu ik de foto's heb gezien vind ik idd het zwarte tuig een te groot contrast hebben. Zowel het londen als walnoot bruin vind ik mooi, maar als ik echt moest kiezen zou ik voor het walnoot bruin gaan. Vind dat net iets warmer staan. Het Londen tuig staat niet verkeerd, maar vindt het toch iets flets.
Nouvel
Geplaatst: 08-10-09 19:50
ik zou ook zeker voor een bruintint gaan, denk dat zwart te hard wordt en hem inderdaad te wit maakt...
AnoukD
Geplaatst: 19-10-09 13:34
Ik heb zelf een valk pony en heb daarbij een donkerbruin tuig met lichtbruin onderlegt. Hiervoor heb ik met een witte shetlander gement waar ik een soort van bordeaux rood (maar dan vele malen donkerder) tuig op. Ik vind zelf een witte pony met een donker tuig heel mooi, maar dan moeten ze ook echt heel wit zijn !! als ze ook maar iets afwijken van de kleur, vind ik zwart heel hard op een lichte pony, vandaar dat ik nu bij mijn valkje een bruin tuig heb. maar de kleur london lijkt mij ook heel mooi !!
Door omstandigheden (meneer is er in geslaagd een twijg tussen zijn kiezen vast te krijgen met als gevolg dat hij nu een ontsteking op de tanden heeft) zal zijn opleiding met een maand uitgesteld worden. Ik heb besloten om voor het australisch noten te gaan. Als ik het tuig heb, laat ik wel foto's zien van hem met het tuig aan. In elk geval allemaal bedankt voor jullie mening.
Sabin_e
Geplaatst: 19-10-09 16:35
Ik heb gestemd op roodbruin.. nadat ik t me ingebeeld had hoe dat m zou staan En omdat: zwart saai is en ik lichtbruin/geel niet mooi vind bij zijn prachtige kleur. Succes met m! Prachtig paardje trouwens!!