[AR] waarom rechts op de bok

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:53

@napie: jij hebt er ook goed over nagedacht! *D

Ik zit ook het liefst in het midden, gelukkig is mijn marathon ook zo gemaakt dat ik rechts en in het midden kan zitten. Het bokkussen is verplaatsbaar. :Y)

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 22:06

Leuk te horen al die dingen waarom rechts op de bok, op die manier kijk je er eens anders tegen aan. Ik ben benieuwd welke dingen er nog meer boven water komen.

Ook fijn te lezen dat ik niet de enige "eigenwijze" ben :D met links zitten. En voor mij maakt het idd qua sturen enzo niet uit waar ik op de bok zit, zweep moet je dan wel wat dichter tegen het dier houden ivm verkeer. De reden van links op de bok gaan zitten is voor mij nog steeds meer overzicht in het verkeer.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:17

BlueStar schreef:
Leuk te horen al die dingen waarom rechts op de bok, op die manier kijk je er eens anders tegen aan. Ik ben benieuwd welke dingen er nog meer boven water komen.

Ook fijn te lezen dat ik niet de enige "eigenwijze" ben :D met links zitten. En voor mij maakt het idd qua sturen enzo niet uit waar ik op de bok zit, zweep moet je dan wel wat dichter tegen het dier houden ivm verkeer. De reden van links op de bok gaan zitten is voor mij nog steeds meer overzicht in het verkeer.

dit is voor mij eigenlijk ook de voornaamste reden ;)

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 15:29

dit vroeg ik me ook al af :o !
maar zo als ik het hier lees denk ik dat het heet te maken met engels rijden uit engeland... ik denk dat het daarvan daan komt!