Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Op sommige dagen is ze druk en drammerig, op andere de rust zelve. Ik kan wel het e.e.a. regelen met een supplement, Equinervo, dat voer ik altijd de week voor wedstrijden en daar is ze vaak wel wat minder rillerig van. Maar goed, we hebben thuis 5 Dravers staan en het zijn lang niet allemaal heethoofden, ze zijn allemaal anders.
Door de verhalen leer k wel van alles over het ras. hiervoor bedankt. Ook moet ik dr bij opmerken dat ik het niet erg vind dat die van mij een pittig kereltje is. T is gewoon een lekker ding
. 
Anoniem schreef:nou volgends mij heb ik een uitzondering thuis staan. want de mijne is rustig (erug rustig) ik geef hem flink haver bij om hem wat heeter te krijgen.
alhoewel hij in het bos wel lekker de pas dr in zet, want buitenrijden vind hij geweldig!
Wel is hij erg gevoelig, dus als ik zenuwachtig word word hij dat ook.
die van mij is net zo, echt super rustig.
en ze deed helemaal niks, het was gewoon zo van: '' o der zit een mens op mijn rug, okee'' heel apart
Dat er zoveel verschillende karakters zijn, maar dat is ook wel heel logisch.
kan niet ontkennen dat ik dat ook wel leuk vind op z'n tijd...
...terwijl hij in de bak heel lief en ontspannen kan zijn...
.. vreemde knol
, ik ben de enige met een draver die gekoerst heeft bij ons...
Kan je beter zetten dat ie gekoerst heeft bv. Mooi hoofdje heeft ie trouwens!
Haha zal 't meteen even veranderen!
om die dravertjes es te bekijken erg leuk om zoveel leuke paardjes te zien. En wat zijn ze toch veelzijdig. Wel begrijp ik dat ze toch wel pittige diertjes zijn uitzonderingen daar gelaten
. Ik ben nu ook bezig om diamond recht te richten die is ook links minder. Door rustig aan die kant los te krijgen met oefeningetjes gaat t al een stuk beter. En hoop dan ookbinnenkort onze eerste onderlinge dressuurwedstrijd te lopen. Dit geld ook voor t springen. Zoals ik al vertelde eerste sprongetjes gemaakt. En vandaag sprong ie dan ook over een balkje wat over de grond lag, hij kon er overheen lopen maar hij sprong erover, hopla!! aan de overkant, zag je m denken haha
.